• Anonym (latmasken)

Knulla på arbetstid

Bara undrar om det är fler än jag som knullar på arbetstid. Vem knullar du, chefer, kollegor, kunder, eller vem? Hur får ni till det, är det konferensknull eller smiter ni in i kopiatorrummet och kör när ingen ser? Vilka yrken knullar mest, hantverkare eller kontorsslavar? Har ni åkt fast, och vad har hänt då? Kan man få sparken? Bara undrar.

• Svar på tråden Knulla på arbetstid
  • BengtH
    mrwonderful96 skrev 2015-04-02 14:28:54 följande:
    Jag hör att du inte har jobbat natt på dina sjukhus... ;)
    Nej, jag har inte jobbat natt. Visst tror jag att det förekommer att kollegor har sex på sjukhus/vårdboenden, men speciellt vanligt är det inte. Det skvallras rätt friskt och arbetskamraterna har järnkoll på det mesta som sker på avdelningarna, så om några haft sex brukar det vara svårt att hemlighålla. På 80 och 90-talen var sjukhusarbete nattetid rätt soft, men idag ska varenda minut tillvaratas, därför är det inte så lätt med sex på jobbet som man kan tro. 
  • jesper_78

För länge sedan var jag med om att en ung praktikanttjej satt och onanerade i soffgruppen på kontoret när vi satt och pratade med varandra. Det hände några gånger.

• Anonym (just do it)
    Anonym (lust) skrev 2015-02-03 19:56:30 följande:

Har aldrig haft sex på jobbet. Men däremot drömmer jag om att ha sex med min 20år äldre chef (kvinna)....

vad vänter du på? 
  • Anonym (lust)
    Anonym (just do it) skrev 2015-04-06 09:41:28 följande:
    vad vänter du på? 
    Om hade visat att hon var sugen och tagit första steget så skulle jag inte tveka.. ;)
  • Polis123
    Anonym (Milfy) skrev 2015-04-02 13:39:11 följande:

mmm ökar kåtheten och livsnjutningen och sexlivet ;)

Önskar att vi jobbade på samma ställe!!!
  • Anonym (Hur då?)
    jesper_78 skrev 2015-04-06 02:43:16 följande:

För länge sedan var jag med om att en ung praktikanttjej satt och onanerade i soffgruppen på kontoret när vi satt och pratade med varandra. Det hände några gånger.

Hur då, det bara hände? Hon bara började onanera mitt i en mening, eller vadå? Det verkar ju fullkomligt obegripligt om du inte berättar mer om situationen och sammanhanget?
  • jesper_78
    Anonym (Hur då?) skrev 2015-04-08 16:03:43 följande:
    Hur då, det bara hände? Hon bara började onanera mitt i en mening, eller vadå? Det verkar ju fullkomligt obegripligt om du inte berättar mer om situationen och sammanhanget?
    Det var 2 jämngamla tjejer som praktiserade. Vi satt och pratade alla 3 och den ena stack ner handen innanför jeansen.... typ så. haha helt absurt. Men hon var väl kåt. Märktes ju att hon inte bara hade handen där liksom, utan tokonanerade framför mig och sin kompis.
  • Anonym (Hur då?)
    jesper_78 skrev 2015-04-08 18:52:05 följande:
    Det var 2 jämngamla tjejer som praktiserade. Vi satt och pratade alla 3 och den ena stack ner handen innanför jeansen.... typ så. haha helt absurt. Men hon var väl kåt. Märktes ju att hon inte bara hade handen där liksom, utan tokonanerade framför mig och sin kompis.
    Fascinerande! Jag hade ju haft svårt att inte låta en sån sak övergå i en ömsesidig sexuell handling. Antingen att jag hade dragit fram min och börjat runka, eller att det hade slutat med att vi hade sex tillsammans...
  • Anonym (Uskan)

Jag har jobbat natt flera år på div.olika avdelningar och varken jag eller mina jobbarkompisar skulle ha tid att gå iväg att knulla. Nää, det är en skröna!! DOCK har jag hört att det försigår viss aktivitet i läkarnas jourrum som dom sover i på nätterna. Eller SKALL sova i rättare sagt ;)
  • Anonym (lust)
    Men åh, nu blir jag nästan lite sugen på att ta ett par nattpass på min avdelning. Jobbar bara dag/kväll nu, och då finns det ingen tid alls för sexytime. Synd bara att snygg-chefen inte jobbar natt... ;)
Svar på tråden Knulla på arbetstid