• Anonym (latmasken)

Knulla på arbetstid

Bara undrar om det är fler än jag som knullar på arbetstid. Vem knullar du, chefer, kollegor, kunder, eller vem? Hur får ni till det, är det konferensknull eller smiter ni in i kopiatorrummet och kör när ingen ser? Vilka yrken knullar mest, hantverkare eller kontorsslavar? Har ni åkt fast, och vad har hänt då? Kan man få sparken? Bara undrar.

• Svar på tråden Knulla på arbetstid
  • Varit där

Tidigare när min sambo jobbade på ett behandlingshem för uungdomar så brukade jag komma dit på kvällarna för lite mys då han kunde jobba från tex måndag morgon till onsdag morgon... :)

• Anonym (Man)
    Helsinge skrev 2015-04-01 16:47:18 följande:

Som hantverkare har jag fått knulla några gånger, det har varit gifta kvinnor som varit hemma när jag varit och gjort jobb hos dem. jag gillade att knulla i deras säng som de delade med sin man. Jag har även varit anställd i landstinget på sjukhus och där knullas det absolut mest av alla arbetsplatser det är jag övertygad om, där fick man knulla varje dag om man ville och jag har inte varit med om att få så mycket sex som när jag jobbade på en maskinavdelning på sjukhus. längtar tillbaka faktiskt. Jag skulle dock inte vilja att min fru jobbade på sjukhus då jag vet hur det går till där.

Var det med vårdpersonalen då? Beror det på att det är en så kvinnodominerad bransch att det finns många som har svårt att hitta partner. Relation läkare-sjuksköterska är väl det klassiska, men kanske också teknisk personal-sjuksköterska är vanligt?
  • Anonym (Anna)

Jag har knullat på arbetstid, dock inte på jobbet med någon kollega. Vid hemmajobb har jag fått besök så att säga.

Är tjänsteman på en skola, inte lärare.

• Anonym (Milfy)

Jag är receptionist på ett stort företag och har några hunkar jag brukar knulla på arbetstid. Busigt men skönt!

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Milfy) skrev 2015-04-02 12:00:35 följande:

Jag är receptionist på ett stort företag och har några hunkar jag brukar knulla på arbetstid. Busigt men skönt!

Är du singel eller busar du i smyg?
  • Anonym (Milfy)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2015-04-02 12:42:05 följande:
    Är du singel eller busar du i smyg?
    Sambo men busar inte i smyg...öppet förhållande (tur det med tanke på dessa hunkar) :)
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Milfy) skrev 2015-04-02 13:19:14 följande:
    Sambo men busar inte i smyg...öppet förhållande (tur det med tanke på dessa hunkar) :)
    Härligt, önskar min fru också gjorde det :)
  • Anonym (Milfy)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2015-04-02 13:33:35 följande:
    Härligt, önskar min fru också gjorde det :)
    mmm ökar kåtheten och livsnjutningen och sexlivet ;)
  • BengtH
    Anonym (Man) skrev 2015-04-02 07:21:43 följande:
    Var det med vårdpersonalen då? Beror det på att det är en så kvinnodominerad bransch att det finns många som har svårt att hitta partner. Relation läkare-sjuksköterska är väl det klassiska, men kanske också teknisk personal-sjuksköterska är vanligt?
    Skrönor att det skulle knullas vilt på sjukhus. Jag har jobbat som vaktmästare mentalskötare och undersköterska på olika sjukhus både i Östergötland och Stockholm. Det finns ingen tid till sånt och om man blir påkommen så får man sparken. Däremot kan det förekomma en hel del flörtande och prat med sexuella antydningar. En och annan kram kan man  få. Kvinnliga kollegor som intar ens "personliga komfortzon" och testar gränserna har jag också varit med om, men steget till samlag är ljusår därifrån.
  • mrwonderful96
    BengtH skrev 2015-04-02 13:47:12 följande:
    Skrönor att det skulle knullas vilt på sjukhus. Jag har jobbat som vaktmästare mentalskötare och undersköterska på olika sjukhus både i Östergötland och Stockholm. Det finns ingen tid till sånt och om man blir påkommen så får man sparken. Däremot kan det förekomma en hel del flörtande och prat med sexuella antydningar. En och annan kram kan man  få. Kvinnliga kollegor som intar ens "personliga komfortzon" och testar gränserna har jag också varit med om, men steget till samlag är ljusår därifrån.
    Jag hör att du inte har jobbat natt på dina sjukhus... ;)
Svar på tråden Knulla på arbetstid