• Anonym (latmasken)

Knulla på arbetstid

Bara undrar om det är fler än jag som knullar på arbetstid. Vem knullar du, chefer, kollegor, kunder, eller vem? Hur får ni till det, är det konferensknull eller smiter ni in i kopiatorrummet och kör när ingen ser? Vilka yrken knullar mest, hantverkare eller kontorsslavar? Har ni åkt fast, och vad har hänt då? Kan man få sparken? Bara undrar.

• Svar på tråden Knulla på arbetstid
  • Maggio

Fått till det på jobbet flera gånger.

Omklädningsrummet mot skåpen, kontorsstolen, torrförrådet..

Extremt snygg servitör/bartender.

Tog alla chanser vi fick att antingen öppna eller stänga tillsammans... För då var vi ensamma.

• Anonym (Supersugen)

Jag träffar en kollega, jobbar inom dagligvaruhandeln (ja hemma mamma-ledig nu), han kommer hit ibland på sina luncher o vi knullar i soffan eller köket. När han är ensam på jobbet (innan övriga kommer) tidigt på morgonen har han tagit mig bakifrån på ett av kontoren samt inne på toan. Snart hållt på i ett år och kan inte få nog av varann....

• Anonym (Chockad)

Förlåt sign Supersugen men förstod jag dig rätt så är du otrogen samtidigt som du är mammaledig. Vad får det barnet för start på sitt liv?

Du måste vara en av de vedervärdigaste människorna på denna jord.

• Noname00
    Anonym (Chockad) skrev 2014-03-29 23:01:42 följande:
    Förlåt sign Supersugen men förstod jag dig rätt så är du otrogen samtidigt som du är mammaledig. Vad får det barnet för start på sitt liv?

Du måste vara en av de vedervärdigaste människorna på denna jord.
    Vart skrev hon att hon var otrogen?
  • Rikard rättrådig

Att knulla på arbetstid är som att hora, man får betalt för att knulla, en snabbis och man är en billig hora osv.
    Knullar man dessutom med chefen, så är han torsken, för det är ju han som betalar ut lönen. 
    Men alla kvinnor är horor, gäller bara att plocka fram henne.

• Noname00
    Rikard rättrådig skrev 2014-03-30 08:16:35 följande:
    Att knulla på arbetstid är som att hora, man får betalt för att knulla, en snabbis och man är en billig hora osv.
    Knullar man dessutom med chefen, så är han torsken, för det är ju han som betalar ut lönen. 
    Men alla kvinnor är horor, gäller bara att plocka fram henne.
    Du skulle inte pumpa nån på arbetstid om ni båda föredrog det?
  • Rikard rättrådig

Usch nej, varför tror du inte jag heter Rikard rättrådig. Sex har man under täcket hemma i sängen. Allt annat är bara horeri i mina klara ögon. Sen är det en skillnad på oss människor och kaniner.

• Anonym (Egon)

Har fria arbetstider så i praktiken blir det aldrig på arbetstid. Det jag inte gör den stunden av mina arbetsuppgifter får jag ju göra vid ett senare tillfälle.

Däremot har jag hittat på en hel del på arbetsplatsen. Haft flera tjejer där som jag satt på i fikarummets soffa och på mitt skrivbord. Samt en gång runkat över chefens skrivbord och lagt satsen därpå.

• Bror Myra

Jag har inte knullat på jobbet, men definitivt på arbetstid. Brukar regelmässigt smita från konferenser när det är någon tråkig programpunkt, d v s på arbetstid, för att besöka en bordell eller beställa en eskort till mitt hotell. En gång i Barcelona gick jag på bordell fyra gånger på fem dagar under en konferens och i Tyskland blev det också en gång under fem dagar fyra bordellbesök men sex med fem tjejer. Jag har på tjänsteresor gått direkt från ett knull på en bordell till en middag eller möte med kollegor, ett tiotal gånger hunnit med att besöka en bordell när jag bytt flyg på Kastrup eller i Tyskland samt låtit arbetsgivaren betala för ett dubbelrum så att jag kunnat ha en helnatt med en eskort.

Jag har en ledande befattning på en statlig myndighet så jag gissar ett jag skulle ligga mycket dåligt till om det kom ut.

Svar på tråden Knulla på arbetstid