• Anonym (latmasken)

Knulla på arbetstid

Bara undrar om det är fler än jag som knullar på arbetstid. Vem knullar du, chefer, kollegor, kunder, eller vem? Hur får ni till det, är det konferensknull eller smiter ni in i kopiatorrummet och kör när ingen ser? Vilka yrken knullar mest, hantverkare eller kontorsslavar? Har ni åkt fast, och vad har hänt då? Kan man få sparken? Bara undrar.

• Svar på tråden Knulla på arbetstid
  • Tenderlion

Hej. Jag jobbar på ett företag inom utbildning och jag är 50 år gammal. En ung kvinnlig deltagare i 25- årsåldern och jag brukar knulla regelbundet på mitt jobb. Vi brukar hålla till på toaletter och i ett vilorum som även andra ha använt (tydliga spermafläckar på madrassen). Jävligt spännande och skönt. Skulle vi bli påkomna skulle jag få sparken direkt men det är en risk jag är beredd att ta, för hon är såå härlig att ha sex med.

• villbusa

Åkte till en älskarinnas jobb, när hon var i tjänst och tog henne där, på en soffa och på golvet. En annan gång sög hon mig i sin tjänstebil.....

• Anonym (Man)

Det närmaste jag har kommit var när jag sommarjobbade och städade ett förråd tillsammans med en jämnårig kvinnlig vaktmästare. När vi jobbade nära varandra och pratade hela eftermiddagen blev det småningom hett mellan oss och hennes plagg började åka av. När jag själv skulle lätta på klädseln hörde vi en kollega ropa på henne och hon fick snabbt dra på sig byxorna och hoppa i skorna. Strumpbyxorna blev kvar på golvet. Vi tyckte nog att kollegan kastade en förvånad blick på dem, men hon sa inget. Det blev aldrig något mera mellan oss, men ibland har vi pratat om episoden.

• Anonym (29 år)

Jobbar utanför min lägenhet, är fastighetsskötare. Så min fästmö som är 19 år som inte jobbar eller gå i skolan. Är alltid hemma :-P Bruka smyga hem och få till det! Det har vi gjort i 4 år nu haha lika spännande som alltid Lär ju inte bli lika roligt sen när hon få jobb. Men vi är lika kåta för det :-P 

Ibland kommer hon till mig Då blir det alltid en kuksugning! 

• ASIB

Jobbade på ett företag som levererade bilar in för besiktning. Där fans det en tjej med stora tuttar och riktigt fin kropp. Jag hade ju frugan hemma så varje morgon vaknade jag upp av att frugan sög av mig och vi knullade som satan. Jag började jobbet 07:00 och det var ju alltid bortom till jobbet. Jag vet inte riktigt hur det började med Kolegan på jobbet men det var en kall vinter dag och hon kom fram till mig och sa att hon frös och som svar fick hon av mig att "kom så värmer jag dig" hon kom fram och kramade om mig och jag henne. Hon frågade om jag ville få en avsugnig och jag svarade japp det vill jag. Vi drog upp till vinden och hon sög av mig. Nästa dag så Blend det att hon kom fram till mig igen och det blev avsugning och jag fick knulla hennes bröst :) riktig nice. Varje dag det gick så blev det mer och mer. Hon var så galen att hon ville ha anal sex. Hon visste att jag var gift och hon frågade alltid mig om min fru ville vara med. Jag vågade så klart aldrig att fråga frugan. En dag tog jag med frugan till en strippklubb och Kolegan kom dit. Vi låtsades att vi inte känner varan och hon ragade upp min fru och vi fick som vi ville. Nu har det gått 1 år sen vi började strula med varan och än idag så träffas vi alla tre och knullar. Båda tjejerna är så jävla kåta att jag inte alltid orkar vara med. Just nu träffas vi typ 4 ggr/vecka och knullar skiten ur varan.

• Johan75
    ASIB skrev 2014-03-13 10:11:16 följande:
    Jobbade på ett företag som levererade bilar in för besiktning. Där fans det en tjej med stora tuttar och riktigt fin kropp. Jag hade ju frugan hemma så varje morgon vaknade jag upp av att frugan sög av mig och vi knullade som satan. Jag började jobbet 07:00 och det var ju alltid bortom till jobbet. Jag vet inte riktigt hur det började med Kolegan på jobbet men det var en kall vinter dag och hon kom fram till mig och sa att hon frös och som svar fick hon av mig att "kom så värmer jag dig" hon kom fram och kramade om mig och jag henne. Hon frågade om jag ville få en avsugnig och jag svarade japp det vill jag. Vi drog upp till vinden och hon sög av mig. Nästa dag så Blend det att hon kom fram till mig igen och det blev avsugning och jag fick knulla hennes bröst :) riktig nice. Varje dag det gick så blev det mer och mer. Hon var så galen att hon ville ha anal sex. Hon visste att jag var gift och hon frågade alltid mig om min fru ville vara med. Jag vågade så klart aldrig att fråga frugan. En dag tog jag med frugan till en strippklubb och Kolegan kom dit. Vi låtsades att vi inte känner varan och hon ragade upp min fru och vi fick som vi ville. Nu har det gått 1 år sen vi började strula med varan och än idag så träffas vi alla tre och knullar. Båda tjejerna är så jävla kåta att jag inte alltid orkar vara med. Just nu träffas vi typ 4 ggr/vecka och knullar skiten ur varan.
    "Dear Penthouse..."
    Behold, i come as a thief.
  • Maggio
    Anonym skrev 2013-04-06 14:23:42 följande:

Servitriser och kockar, där går det hett till i skafferierna! ;)

Hahaha... Torrförrådet kan ligga risigt till. :D
  • Maggio
    Anonym (globetrotter) skrev 2013-06-30 18:04:43 följande:

Nej, det hinns inte med nåt sex i matlagningsbranchen. Det kan jag intyga efter att ha jobbar 8 år i ett centralkök.
    Stängning med snygg servis har väl hänt? Iaf för min del. Eller bartendern. :D
Svar på tråden Knulla på arbetstid