• Anonym (latmasken)

Knulla på arbetstid

Bara undrar om det är fler än jag som knullar på arbetstid. Vem knullar du, chefer, kollegor, kunder, eller vem? Hur får ni till det, är det konferensknull eller smiter ni in i kopiatorrummet och kör när ingen ser? Vilka yrken knullar mest, hantverkare eller kontorsslavar? Har ni åkt fast, och vad har hänt då? Kan man få sparken? Bara undrar.

• Svar på tråden Knulla på arbetstid
  • Tik Tak

Finns många egosvin som passar på att bedra sinna partner under arbetstid.

• Anonym (Hanna)

Har knullat med en kollega några gånger. I personalrum, i förråd, etc. Risken att bli upptäckta har varit väldigt stor, men det är lite det som är tjusningen. Vi jobbar inom vården.

• Anonym (jag med)
    Anonym (Hanna) skrev 2013-07-01 20:58:59 följande:
    Har knullat med en kollega några gånger. I personalrum, i förråd, etc. Risken att bli upptäckta har varit väldigt stor, men det är lite det som är tjusningen. Vi jobbar inom vården.
    Oj i personalrum. Ja det är risken stor att någon klampar in. Även i förrådet. Jobbar själv inom vården så jag vet vilket spring det kan vara i dessa utrymmen.
  • Inchthing

Fått en avrunkning på ett sommarjobb en gång med en annan tjej som också sommarjobbade där.... inte varit med om mer än så 

• Kolibri12

Mm jo det har väl hänt genom åren..men aldrig på kontoret förutom lite snabbt hångel i ett arkiv eller en hiss. Det har varit med någon kollega, på arbetstid men på annan plats än arbetsplatsen. Både för länge sen och på senare tid. Någon gång har det varit med någon som inte var kollega. Har ett stundom flexibelt arbete så ibland funkar det. Ordentlig som jag är har jag dragit av flextid för den tiden Yrke, jag skulle inte kalla mig kontorsslav även om andra skulle det, jag är jurist. Har inte blivit påkommen. Såvitt jag vetSkrattande

• 3barns mamma 85

Jag har knullat på arbetstid med en kollega och det höll vi på med i några månader..
    Så fort vi fick chansen kunde vi inte hålla oss ifrån varandra. Nån gång blev vi påkomna när vi hånglade i fikarummet, en annan gång knullade vi på toaletten och just som vi hade det som skönast och jag höll på att komma så kom en kollega som självklart också skulle på toa. Jag var ju inte så jättetyst heller även om jag försökte vara så tyst som möjligt.

Sen blev det lite avsugningar och knull ute på gården när vi hade rast. Ibland stack vi bort till antingen min eller hans bil och fortsatte. Vi samåkte oftast då vi var så kåta på varandra och då höll vi på på väg till jobbet, på jobbet, från jobbet och slutligen avslutade vi alltid hemma hos honom.

• Anonym (FINCK)

Jag har sexchattat på kommunikatorn på jobbet (intern chat) med en gift kollega som sa att han låg i skilsmässa (ljög). Vi stämde träff i ett konferensrum och fortsatte...Det hände två gånger. Trots att min 10 år yngre pojkvän provbodde hemma hos mig, så tog han emot mina kyssar. han måste fattat vad jag gjort hemma bara några timmar tidigare. Antagligen tände han på det. han berömde mina blanka stövlar, sa att dom var perviga. Ja, så kan det gå till på Ericsson i Lund! Vi har hånglat före en kundmiddag på parkeringen också. 

• fabler

Onanerar 3 ggr i veckan på jobbet ,  ibland mer , för att jag älskar sex, ibland filmar jag mig själv, såååå upphetsande

• Hunters Gaze
    fabler skrev 2013-09-18 16:42:34 följande:
    Onanerar 3 ggr i veckan på jobbet ,  ibland mer , för att jag älskar sex, ibland filmar jag mig själv, såååå upphetsande
Svar på tråden Knulla på arbetstid