• Anonym (latmasken)

Knulla på arbetstid

Bara undrar om det är fler än jag som knullar på arbetstid. Vem knullar du, chefer, kollegor, kunder, eller vem? Hur får ni till det, är det konferensknull eller smiter ni in i kopiatorrummet och kör när ingen ser? Vilka yrken knullar mest, hantverkare eller kontorsslavar? Har ni åkt fast, och vad har hänt då? Kan man få sparken? Bara undrar.

• Svar på tråden Knulla på arbetstid
  • Boots010

De flesta verkar ha det bra på sina arbeten!
    Finns inte en enda brud på mitt jobb som ens är värd att fundera över att knulla med!!

• Anonym (kontorist)

Har knullat en kollega (kvinnlig) på arbetstid, både i skogen och på en toalett. Även en tjejkompis i en bil och ute i skogen. Har blivit knullad av en man på arbetstid också... 

• Anonym (Man)
    Anonym (kontorist) skrev 2014-06-18 11:06:45 följande:
    Har knullat en kollega (kvinnlig) på arbetstid, både i skogen och på en toalett. Även en tjejkompis i en bil och ute i skogen. Har blivit knullad av en man på arbetstid också... 

Är du kvinna eller man?
  • Anonym (Källaren)

Min man smsade mig en dag och sa att han var sugen och stod utanför mitt jobb.
    jag satt mitt upp i att skriva en rapport, men tänkte att jag kan avvara någar minuter.
    Så jag sprang ner i hissen och mötte honom, så tog vi hissen ner i källaren och körde en snabbis i vårt källarförråd bland alla arkivboxar och dammiga gamla skärmar...
    Det hela tog inte mer än max 10 minuter så var jag tillbaka på min plats.
    Då kom min chef och sa att hon hade letat efter mig och undrade var jag varit, jag förklarade snabbt att jag bara varit på toaletten.. hon tittade lite misstänksamt på mig men nöjde sig med det
    Insåg sen när jag faktiskt gick på toaletten att jag hade damm på koftan och skrynklig kjol så måste sett lite udda ut... :)
    Men jäkligt sexigt och skönt var det!

• Anonym (kontorist)
    Anonym (Man) skrev 2014-06-18 11:14:42 följande:

Är du kvinna eller man?
    Man
  • blaze

Har sex på jobbet ibland med min wifey, det kryddar vårt sexliv och arbetsdagen känns lite lättare  Solig

• Noname00
    Flickanx2 skrev 2014-06-18 11:00:27 följande:
    Hahaaa, vad jag skrattade och kände igen mig :) 
    Drick rödvin istället så kommer du igång ;)
Svar på tråden Knulla på arbetstid