Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

Knulla på arbetstid

Det närmaste jag har kommit var när jag sommarjobbade och städade ett förråd tillsammans med en jämnårig kvinnlig vaktmästare. När vi jobbade nära varandra och pratade hela eftermiddagen blev det småningom hett mellan oss och hennes plagg började åka av. När jag själv skulle lätta på klädseln hörde vi en kollega ropa på henne och hon fick snabbt dra på sig byxorna och hoppa i skorna. Strumpbyxorna blev kvar på golvet. Vi tyckte nog att kollegan kastade en förvånad blick på dem, men hon sa inget. Det blev aldrig något mera mellan oss, men ibland har vi pratat om episoden.

• Anonym (Man)
    Anonym (kontorist) skrev 2014-06-18 11:06:45 följande:
    Har knullat en kollega (kvinnlig) på arbetstid, både i skogen och på en toalett. Även en tjejkompis i en bil och ute i skogen. Har blivit knullad av en man på arbetstid också... 

Är du kvinna eller man?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Förvånad) skrev 2015-02-03 13:08:19 följande:
    Läkare i grunden alltså? Då är jag inte så förvånad längre

Menar du att läkare är mera benägna att ha sex på arbetsplatsen? Beror det på att det ofta finns lämpliga utrymmen eller på stor tillgång på villiga partners?
  • Anonym (Man)
    Helsinge skrev 2015-04-01 16:47:18 följande:

Som hantverkare har jag fått knulla några gånger, det har varit gifta kvinnor som varit hemma när jag varit och gjort jobb hos dem. jag gillade att knulla i deras säng som de delade med sin man. Jag har även varit anställd i landstinget på sjukhus och där knullas det absolut mest av alla arbetsplatser det är jag övertygad om, där fick man knulla varje dag om man ville och jag har inte varit med om att få så mycket sex som när jag jobbade på en maskinavdelning på sjukhus. längtar tillbaka faktiskt. Jag skulle dock inte vilja att min fru jobbade på sjukhus då jag vet hur det går till där.

Var det med vårdpersonalen då? Beror det på att det är en så kvinnodominerad bransch att det finns många som har svårt att hitta partner. Relation läkare-sjuksköterska är väl det klassiska, men kanske också teknisk personal-sjuksköterska är vanligt?
Svar på tråden Knulla på arbetstid