• Anonym (latmasken)

Knulla på arbetstid

Bara undrar om det är fler än jag som knullar på arbetstid. Vem knullar du, chefer, kollegor, kunder, eller vem? Hur får ni till det, är det konferensknull eller smiter ni in i kopiatorrummet och kör när ingen ser? Vilka yrken knullar mest, hantverkare eller kontorsslavar? Har ni åkt fast, och vad har hänt då? Kan man få sparken? Bara undrar.

• Svar på tråden Knulla på arbetstid
  • Anonym (Gloria)

Haft sex på jobbet säkert ett 50-tal gånger med en man jag hade en affär med i över 2 år. Vilorum, toaletter, kontor. Bästa sexet jag haft och hade lätt kunnat göra om det med någon ny. 

• Anonym (Sjuksköt)

Hade det i ambulansbilen med kollega. Och på sjukhuset efter överrapoortering och journalföring. Sög av honom efter/under tiden han skrev journal. Detta var nattetid, samt kvällstid. En gång under dagen och jag förförde honom med en patient i bilen. Låter ju som att jag hittar på, men det var en galen tid då jag var extremt gränslös och även han. Patienten märkte ju såklart ingenting (ryggen mot kollega) när jag hade min fot/känga lätt på kollegans kuk och smekte försiktigt så att han blev hård. 

• Anonym (Min)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2015-04-02 13:33:35 följande:
    Härligt, önskar min fru också gjorde det :)
    Min fru gör det ibland.
  • Anonym (Z)
    Anonym (Min) skrev 2023-03-30 00:34:49 följande:
    Min fru gör det ibland.
    Berätta mer :)
  • Anonym (Min)
    Anonym (Z) skrev 2023-03-30 07:14:36 följande:
    Berätta mer :)
    Uppmuntrar henne att hitta på uppgifter i lokalerna som inte används, eller jobba sent, givetvis med en manlig kollega.
  • Anonym (Jobba hemifrån)

Jag har haft sex på arbetstid, dock inte med kollegor utan det har varit då jag "jobbat" hemifrån. Dels med frun men även med älskarinnan hemma hos henne. 

• Anonym (Z)
    Anonym (Min) skrev 2023-03-30 07:34:09 följande:
    Uppmuntrar henne att hitta på uppgifter i lokalerna som inte används, eller jobba sent, givetvis med en manlig kollega.
    Brukar du få några härliga bilder utav frugan då?:)
  • Anonym (Gillar 6)

Visst har jag knullat på arbetstid. Just nu är jag älskarinna åt två kolleger. Vi jobbar inom hantverksyrken. 

Båda männen har fantastiska kvaliteter och är underbara var och en på sitt sätt. Om jag skulle bli tvingad att välja en av dem skulle det bli svårt. Solig

• Anonym (Chef)
    Anonym (Gillar 6) skrev 2023-03-30 20:32:19 följande:

Visst har jag knullat på arbetstid. Just nu är jag älskarinna åt två kolleger. Vi jobbar inom hantverksyrken. 

Båda männen har fantastiska kvaliteter och är underbara var och en på sitt sätt. Om jag skulle bli tvingad att välja en av dem skulle det bli svårt.  // Solig

Suck?man skulle blivit hantverkare istället!
    Ni söker inte mer folk hos er? Har tummen mitt i handen men har svart bälte i sex :)
Svar på tråden Knulla på arbetstid