Inlägg från: Läraren |Visa alla inlägg
  • Läraren

Knulla på arbetstid

Hade jobb som gymnastiklärare på en gymnasieskola. En kvinnlig kollega började dyka upp i skolan med stay-ups och korta kjolar, vilket hon inte gjorde någon större hemlighet av varken för oss kollegor eller elever. Till slut började det går rykten bland eleverna och att hon till och med låg med elever lite då och då. När jag konfronterade henne om hennes beteende och utmanande kollektion fick jag mig en privatlektion i vilorummet och på att det inte var sant. Hennes man var fd. ishockeyspelare och hon ville enbart ha lite uppmärksamhet vilket hon tråkigt nog saknade hemifrån då han enbart hade sitt fiske i huvudet. Själv hade jag ett knepigt förhållande hemma som knakade i fogarna och en dotter på några år. Så jag lät mig spela med i två år, tills jag insåg att det här inte var något som skulle leda till något som skulle bli roligare än en kvart i vilorummet några gånger i veckan. För att få slut på det gick jag vidare på ett annat jobb på en annan skola. Helt sjukt och jag ångrar mig något så enormt.

Svar på tråden Knulla på arbetstid