Knulla på arbetstid
Träffade min nuvarande man på vår gemensama arbetsplats. Han var nyskild och knullad runt ordentligt efter en längre tids sexlöst äktenskap. Han frågade mig på AW rakt upp och mer om jag ville ha helt kravlös sex med honom. -skulle inte tro det blev mitt spontana svar.
Senare hemma, när jag hjälp mig själv (som vanligt) tänkte jag att det kanske skulle vara skönt med ett kravlöst knull utan något strul.
Nästa dag före niofikat kom han in på mitt rum och frågade om han varit för "öppenhjärtlig" på AW:n i går.
Inte alls svara jag, står erbjudandet kvar är jag faktist intresserad. Nu såg han rätt nollad ut och slank ut ur rummet.
Under fikarasten iakttog vi varandra i smyg och åtminstone jag blev rätt kåt.
När jag kom in på mitt rum fanns ett mail där han bara skrev åk ner till plan 4 exakt kl10:30.
Jag hade ingen aning om vad som fanns på plan fyra men gjorde som han skrev.
Det visade sig att på plan 4 fanns ett outhyrt jättestort kontor. När jag klev ur hissen var han där och låste utan ett ord upp en dörr och vi slank snabbt in på kontoret. Han visade in mig i ett rum som tydlige vari vilorum för det fanns en divan där. Prata inte, var helt tyst sa han medans snabbt slet av mig kläderna. Han överöste hela min. Kropp med kyssar medan han själv drog av sig kavaj slips och skjorta. Sen försvan hanns ansikte mellan mina ben och jag blev sittande på sängkanten med ryggen mot väggen och han slickade mig snabbt till orgasm. När jag samlat mig igen kyste han min kropp från fittan via mage och bröst till munen där jag i en djup pungkyss kände smaken av mig själv. Han frågade om han fick knulla mig utan komdom för han hade ingen. Tänkte först säga ok men tänkte sen på att jag viste att han knulla runt rätt mycket. Så utan ett ord rulader jag runt tog ut hanns härliga kuk och sög honom tills han kom i min mun.
Vi snyggade snabbt till oss. Det fanns ett omklädningsrum rum där jag kunde tvätta av det mest iögonfallande spåren av könssaftet i ansiktet och andra spår innan han slussade ut mig från kontoret. Tog mig osed in på mitt rum där jag kunde fixa makeupen.
Vi besökte det där kontoret MÅNGA gånger under de två år vi jobbade tillsammans. Även efter att vi flyttat ihop.