• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2011-12-20 21:20:49 följande:
    HA HA HA.. mmm han bara"va??vadå??det ligger ju test överallt" sötnöt !!
    Ja se karlar! Jag tycker inte det ser ut som spök men det är ju lite konstigt att det inte är starkare nu. Hur har dte varit de andra gångerna du var gravid? Skulle du till BM i morgon? Kräv att få ett VUL om det visar positivt där med, ett ev utomkveds ska du ta på allvar. Tro mig, jag har haft två stycken. Hoppas så klart det inte är så utan att dina grav-hormoner är lite sega i starten bara.

Kram!  
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-21 11:14:40 följande:
    Femmanhuset har offentliga toaletter på andra våningen (på var sida av godisbutiken) som är fräscha och välstädade och alltid luktar gott...... på handikapptoaletterna finns det dessutom små bänkar där man kan lägga ett test i väntan på att minuterna ska gå, bra ljus att fotografera i också och så kan man ju maila bilden till någon här på FL som kan lägga upp den..............

haha du är bara bäst! Glad
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    sweasmamma skrev 2011-12-22 21:41:53 följande:
    jag ska ta ETT test imorgon,visar det inget ska jag ringa gyn och boka tid!visar det svagt ska jag ta ett digitalt!! jag tor faktiskt jag bara fått spök även om det ser brett ut irl... =)

Tycker absolut du ska ta ett test och visar det svagt ska du ringa gyn. Svagt test fortfarande, blödning och de hugg i magen du beskriver, påminner mig tyvärr om mina X. Jag håller tummarna för starkt positivt i morgon!!
  • kanske 4a
    Hoppas 2012 skrev 2011-12-23 19:54:45 följande:
    Mens kom idag...kul jul
    Nä blä vad trist!! Jag har BIM idag och haft mensvärk och trott att den ska komma hela dagen. Elakt att luras sådär så man börjar hoppas. Tempen sjönk igår och negativt test i förrgår äl +11. Så jag tror det är kört, men hon hade ju kunnat komma idag då. Suck, ska testa i morgon om hon inte kommer i natt.

kram
  • kanske 4a

Här blev det inget plus i julklapp heller Gråter Fattar inte vart mensen håller hus då, brukar inte gå över BIM. Men jag börjar undra om infektionen jag hade sköt upp äl ännu mer, eller jag kanske inte ens hade äl. Blä är det iaf, skittrist nu får mensen komma så i får göra ett nytt försök.

• kanske 4a
    LöjligaFamiljen skrev 2011-12-24 20:49:32 följande:

Åhh vad roligt, grattis!!
  • kanske 4a

Usch jag börjar bli orolig. Ingen mens idag heller och negativa tester i morse. Jag plussar som sagt alltid tidigt, de enda gångerna jag inte gjort det har det betytt utomkveds. Jag är livrädd för det nu. Om det är ett tredje X i den äggledare jag har kvar, blir det ingen fyra för oss Gråter

• kanske 4a
    alexander2011 skrev 2011-12-24 21:18:47 följande:
    hur många dagar har du gått över. kan ta tidinnan hcg halten går upp

BIM +2 eller äl +14. Det tidigaste jag har plussat är äl +8 och det senaste äl +11 då det varit normala graviditeter. Vid mitt första X kom en sparsam blödning på BIM +4 och negativt test samma dag. Blödningen varade bara i tre dagar. Sen började jag blöda igen på dag 12 och tog ett gravtest som var positivt. Andra gången fick jag svaga test BIM  +2 och började blöda BIM +4. Jag fick ju positivt ältest dag 19 den 9 december kanske positivt den 10:e med, testade inte då men brukar få två dagar i rad. Äl-flytningar och äl-värk 10:e och 11:e december. Sen hade jag ju en infektion och jätteont i huvudet kring de dagarna så jag tog ipren, den kan ju ha skjutit upp eller stoppat äl så det är därför mensen är sen. Men jag gillar inte detta alls. Kanske äl inte kom förrän 11-12:e då är det BIM idag eller i morgon. Jag får försöka tänka så.
  • kanske 4a

Jag får fnatt, ingen mens än, rejäl molvärk som kommer och går. Jag får panik snart, nu vill jag ha ett plus eller mens, fixar inte ett X till, då är det kört för oss Gråter Testade inte idag, har bara två tester kvar. Sena svaga plus har aldrig betytt något positivt för mig så det är svårt att hoppas. Kanske ska beställa från testlagret, men det är ju inte så mycket vardagar nu.

Grattis alla som plussat, ser streck på många av testerna ni lagt upp, orkar inte kommentera alla dock. Ledsen, är inte på bra humör idag.

kram   

• kanske 4a

Nu verkar mensen ha kommit iaf, tråkigt men skönt att det nog inte är ett X till iaf.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester