Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Kram!
Här blev det inget plus i julklapp heller Fattar inte vart mensen håller hus då, brukar inte gå över BIM. Men jag börjar undra om infektionen jag hade sköt upp äl ännu mer, eller jag kanske inte ens hade äl. Blä är det iaf, skittrist nu får mensen komma så i får göra ett nytt försök.
Usch jag börjar bli orolig. Ingen mens idag heller och negativa tester i morse. Jag plussar som sagt alltid tidigt, de enda gångerna jag inte gjort det har det betytt utomkveds. Jag är livrädd för det nu. Om det är ett tredje X i den äggledare jag har kvar, blir det ingen fyra för oss
Jag får fnatt, ingen mens än, rejäl molvärk som kommer och går. Jag får panik snart, nu vill jag ha ett plus eller mens, fixar inte ett X till, då är det kört för oss Testade inte idag, har bara två tester kvar. Sena svaga plus har aldrig betytt något positivt för mig så det är svårt att hoppas. Kanske ska beställa från testlagret, men det är ju inte så mycket vardagar nu.
Grattis alla som plussat, ser streck på många av testerna ni lagt upp, orkar inte kommentera alla dock. Ledsen, är inte på bra humör idag.
kram
Nu verkar mensen ha kommit iaf, tråkigt men skönt att det nog inte är ett X till iaf.