• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2011-10-25 10:11:21 följande:
    nej nu har jag bestämt mig!! JAG ska sluta röka!!IDAG!!!! det minskar fertiliteten och jag känner att jag är redo. slutade dricka för 10-11 veckor sen och jag motionerar men idag slutar jag röka och tar upp min träning igen!NU SKA DET FIXAS BEBIS!!!!!Skrattande

Men vilket bra beslut, heja heja!!
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    Den lilla M skrev 2011-10-28 09:11:10 följande:
    Idag testade jag , japp jag kunde inte hålla mig! Men det var super negativt haha, hm ja vilket kanske inte är så konstigt med tanke på att jag är på ÄL+5/BIM-9. Så nästa test får bli på tisdag (om jag kan hålla mig), då borde jag få veta mer på riktigt hur det ser ut den här månaden! 

Haha, vad underbart att det finns någon som är värre än mig :) Jag brukar testa på äl +6 och det är ju åt skogen för tidigt :) Lycka till med nästa test.
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    Lövet22 skrev 2011-10-31 17:23:28 följande:
    Om man inte ser ett plus i verkligheten men sen när jag tittar på kortet jag tog så ser jag ett plus. Fan vad knäpp jag är. Oskyldig
    Jag är så säker på att det inte är plus, men blir så sugen på att beställa fler test för nu bara det måste vara plus

Hej jag heter Fru Höst, jag är testmissbrukare

Nej, nu ser jag inget. Eller jo det kanske jag gör. ( har inte fixat med kortet )
    Ja ser också ett streck, tror jag :) Här har du en till testmissbrukare och jag är så fashinerad över dina konstiga tester. Så testa mera :)
  • kanske 4a

Vad konstigt det där såg ut då, facinerad, hur stavas det eg??

Jag har iaf inte försvunnit men jag väntar på äl och det är ett tag kvar. Och ni skriver så mycket så jag hinner inte med :)   

• kanske 4a
    MissMollis skrev 2011-11-01 09:21:09 följande:

Inom tid, ser dock inget här..

Och efter tid, hmm nu e ja osäker om det verkligen syns här i min mobil var d bättre men äsh.. :)

Jag anar en skugga på det nedersta.
  • kanske 4a
    LitetBus skrev 2011-11-03 18:20:19 följande:
    Vad tror ni om mitt? Ser ni något streck?

Jag ser ett streck.

Jösses amalia vad ni skriver! :) Grattis till alla nya pluss.     
  • kanske 4a
    hyggan skrev 2011-11-03 17:01:46 följande:

mitt då?
    Det ser definitivt posititivt ut. Lite lurigt dock med färgresterna. Ta ett nytt :)
  • kanske 4a
    Bellatrixx skrev 2011-11-04 21:23:02 följande:

Vad tror ni, ser ni något? Är det någon som har ett sånt där redigeringsprogram så kontrasten blir tydligare?
    Jag ser något svagt och det har ju rätt bredd och färg. Testa igen i morgon :)
  • kanske 4a
    irre85 skrev 2011-11-06 15:02:16 följande:

Åkte o köpte ett digitalt och tog de direkt när jag kom hem. Var helt inställd på inte gravid även pga att de stod att man skulle testa med morgonurin om det var innan BIM...o jag är väl typ på BIM-3/-2

Stort grattis!! Vad roligt.
  • kanske 4a
    Emmizen80 skrev 2011-11-06 20:01:57 följande:

dagens test, mkt starkare än igår och fredags, så ja jag är äntligen gravid efter flera års kämpande och med hjälp av pergotime och ovitrelle!!! Är såå glad!!!
    Men vad roligt, grattis!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester