• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

JennyOhlsson skrev 2011-12-13 10:46:33 följande:
    Grattis till alla plus

själv fick man missfall nu i helgen...
    började ordentligt på jobbet i fredags..
    blödningen börjar avta nu så jag hoppas kroppen återhämtar sig snart igen...

Tråkigt att höra Jenny, jag hade det på känn men jag hoppades ju att jag hade fel.

kram!  
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-15 10:51:09 följande:
    hej töser..

Testdag i dag men det var ju knappast någon överraskning att det var negativt.. så nu blir det till att vänta på att få ny tid på kliniken och köra med hemmaförsök under tiden.. inte så rolig eftersom våra hemmaförsök inte innebär mys och gos direkt men vad göra man inte liksom...

Tråkigt att höra, kram!
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a

Jag lever iaf upp till namnet testnarkoman! Jag testade idag äl +6 men insåg sen att jag räknat fel och det är bara äl +5 haha. Toknegativt så klart, men håll till godo :)

• kanske 4a

Inboxa mig nuuuuuuuuuuu :)

• kanske 4a
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-18 09:52:06 följande:
    SLEMMIS ÄR HÄÄÄR!

Jag har inte riktigt hunnit med att sitta vid datorn i helgen.. sonen är här (åker till pappa i dag igen men kommer på fredag för att fira julen med oss) ..

har fixat i vårat finrum, huggit gran i skogen, klätt granen, dukat upp i finrummet för att det ska vara redo att ta emot familjen på julafton.. det är bara maten och dukningen som fattas Gjorde även tre omgångar Janssons frestelse och kokade en omgång risgrynsgröt efter sonens lunchbeställning i går...

*pust*

nu ska jag försöka ta det lite lugnt.. men lördag är det trots allt julafton och det är en VÄÄÄLDIGT speciell jul i år... eftersom..........*shhhhh hemlis* vi ska gifta oss då också... men det är det (nästa) ingen som vet...Så nu ska jag fixa till min klänning som ska läggas ner i fram..

Vi kör i gång med "varannandags- inseminering" i dag.. beräknar att jag har ägglossning.. ons typ..

Men vad roligt, stort grattis!!!
  • kanske 4a
    alexander2011 skrev 2011-12-18 19:07:02 följande:

dagens test efter och inom tiden

Jag anar något på det nedersta. Jag skulle inte heller säga att jag såg något om jag inte gjorde det. Sen om det är en skugga, spökstreck eller riktigt streck det kan man ju inte veta.
  • kanske 4a

Blä vad deppig jag är idag, negativt igen äl +9. Och  nu kommer ni säga att det är på tok för tidigt men det känns inte så för mig. Jag har fått positivt äl +8 och det känns alltid kört senare än det. Men visst finns det en liten chans. Som mest har vi försökt 4 gånger och nu är vi inne på försök fem. Jag vet att många får kämpa mycket längre än vi, men jag jämför ju bara med hur det varit för oss tidigare. Nu är ju min minsta snart 6 år så vi har ju blivit äldre, plus att jag blivit av med en äggledare. Bläää iaf, mensvärk har jag med.

• kanske 4a
    Hoppas 2012 skrev 2011-12-19 09:08:43 följande:
    Usch tjejen...
    Vet precis hur det känns, har så jäkla ont i underlivet som jag alltid har innan mens, tom sover med kudde mellan benen. Jag bara vet att det kommer och man blir så ledsen...jag trodde verkligen på december, kändes så bra innan...
    Visst vi ska inte ropa hej innan mens, men man har ju feelings om hur det kan gå...
    Kram
    Ja fy inte är det roligt iaf. Blev lite gladare när min mamma sa att man brukar få lönen före jul, det hade jag inte en tanke på. Så nu kanske vi kan köpa de sista julklapparn utan panik iaf. Det är inte så fett i kassan eftersom jag just avslutat min utbildning och inte hunnit jobba så mycket. Nu tror jag ska äta något och sen hämta mina skruttar.

kram!  
  • kanske 4a
    sweasmamma skrev 2011-12-19 14:00:30 följande:
    vet inte... eller ser jag i syne..testade ett annat test dagen efter som va neg,annart märke dock !!

jag har liiite värk ibland i magen men inte så mkt,mår sjukt illa och gjort varje dag i 8 dagar ...huvudvärk from hell men inget annat så ...

detta är ju taget bim+2 typ ,blödningen fick jag bim-1 
    Hade jag varit du hade jag tagit ett till test, om inte annat för att kunna släppa tanken på att det kanske är något. Om det är positivt är det väl dags att kontakta gyn och kolla så allt står rätt till. Med tanke på att du ändå haft blödningar.
  • kanske 4a
    Fyffe skrev 2011-12-19 14:16:45 följande:

Kan knappt fatta det men efter alla dessa tester måste jag väl ändå tro på att jag är gravid! Den översta är tagen idag.. tänk vad det kan ändra sig på några dagar! I onsdags var det helt negativt och nu så här!

Puman testa igen med samma märke då för att se om det blir positivt igen! Jag håller tummarna! 

Tjusig stegring, avis blir jag :) Grattis!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester