• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jennie83 skrev 2011-11-07 09:43:27 följande:

Har nu testat med ett test jag fick av bm sist ja va där, så här såg de ut analysera på brudar hjälp mig =)

samma test på bilderna, taget i morse =)

Jag ser svaga rosa streck på alla. Spännande!
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    akada skrev 2011-11-07 10:34:46 följande:
    Yahoo jag tror jag ahr plussat minsann! Bim -2 idag! Vad tror ni?
    Det är vagt men jag ser d klart o tydligt=)

Det ser lovande ut!
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    sweasmamma skrev 2011-11-07 11:33:00 följande:
    ha ha ha.. jag faller för grupptrycket =) okej jag köper ett idag =)

Haha bra! Vi ser fram emot en bild :)
  • kanske 4a

Här har man jobbat i två dagar och ni skriver så pennan glöder :) Hinner inte kommentera alla enskilt men grattis till alla som plussat! På en del av er har jag sett svaga streck och jag håller tummarna för att de blir starkare. 

Här är äl troligen idag eller igår och vi fick bara till det en gång i lördagskväll, så jag har inte så stora förhoppningar. Men nog sjutton kommer jag bli skengravid ändå och börjat testa äl +6 :)

• kanske 4a
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-11-08 20:34:06 följande:
    blev ett test till i dag trots allt Tungan ute

BIM i morgon-torsdag... och jag köpte ett på apoteket..Det är nog rätt kört den här månaden.. inte ens en skugga så långt ögat ser....

Jag ser också en skugga, på samma ställe som Lite mindre vanlig :)
  • kanske 4a
    Bellatrixx skrev 2011-11-08 21:25:14 följande:

Så detta är alltså det klassiska spökstrecket?? :) Förlåt om jag är tjatig eller så, 
    är nämligen helt ny inom detta område.. Hihi! Vad härligt med så många plus tjejer,
    grattis!!

Ja de där skulle jag säga är ett klassiskt spökstreck, tyvärr.
  • kanske 4a
    N1987 skrev 2011-11-08 21:42:47 följande:
    Jag tycker det ser ut att vara så brett som det ska vara, men lite starkare i ena kanten som på väldigt många. Alltså inget spökstreck enligt mig. :)
    Jag ser bara det smala i kanten.
    Bellatrixx skrev 2011-11-08 21:48:08 följande:
    Roligt att höra vad folk tycker, och hoppas det är så! Skulle ju vara himla roligt. Tog ett test i lördags som var bredare men svagare så jag tänkte att jag ska gå och kolla hos en barnmorska på en drop in tid. Kanske är lika bra. Svårt när man liksom inte riktigt vet vad man ska tro, man har ju hört talas om dessa spökisar och sådär men man får väll testa med något annat test eller sådär helt enkelt. Tack för hjälpen Solig

Om du fått ett pluss med rätt bredd innan så kan det ju vara ett riktigt. Håller tummarna!

• kanske 4a
    Jennie83 skrev 2011-11-09 08:50:47 följande:

KOLLLAAAAA =)

ja e nog verkligen gravid, ja nu sjönk de in =)
    Jaaaaaaaaa grattis!!
  • kanske 4a
    viochdu skrev 2011-11-09 12:05:29 följande:
    Enligt min faster som är BM så kommer ÄL flytningarna EXAKT samma dag som ägget släpper, och dom är gelé slemaktiga, gultransparenta som man kan dra mellan fingrarna så det blir en lång tråd. Alla märker inte dem eftersom det ibland bara kommer en gång under dagen eller så hinner man torka bort det när man väl är på toa och kissar eller etc så man inte märker att man har dessa flytningar!

Fast det stämmer inte på mig. Jag får äl-flytningar någon dag innan -  samma dag som positivt äl test och då är det ju 24-48 timmar kvar till ägget släpper. Sen efter ägget har släppt har jag inga sådana flytningar mer. Äl-flytningarna är ju till för att hjälpa spermierna att simma upp till ägget och om de bara kom exakt när ägget släpper skulle de ju inte hinna fram. Nja det tror jag inte på riktigt.
  • kanske 4a
    Choccolat skrev 2011-11-09 13:20:44 följande:
    *Alla svordomar i världen*!!!!!!!!!!!!! Nu kom mensen.. en dag för tidigt.. jag som suttit och laddat till tusen för att testa ikväll... Gråter

Nej vad tråkigt! Kram Rynkar på näsan
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester