• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

JennyOhlsson skrev 2011-12-07 12:49:05 följande:
    usch nej :'-(

jag har tagit ett CB-digital imorse och det visade gravid...

men börjar jag blöda så åker jag akut in direkt, åker inte ifrån sjukhuset försen dom
    kollat igenom hela mig!

tack för informationen
    Kram!
    Jo jag såg det, grattis! Svårt att hänga med bland alla hundratals inlägg. Jag är ju sjuk med och tvingar mig att sitta vid datorn lite, hehe utråkad blir man. Du ska absolut åka in direkt och stå på dig om du får ont eller börjar blöda. Det är inte klokt att man ska behöva slåss med näbbar och klor, det kan faktiskt bli livshotande. Men nu är det ju som tur är inte så stor risk att få X och jag tror säkert du har en helt normal graviditet!
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-07 13:57:14 följande:
    det är nog du som har streck för ögonen eller nåt ha ha ha

Jupp officiell testdag om ÅTTA fucking dagar liksom.... fatta att man INTE orkar vänta så länge...

Men jag har lovat mannen att jag ska testa på lördag....hmmmmm han vet ju liksom inte om de här testerna....

Shhhhhhhh skvallra inte för då får jag ingen veckopeng

Hahaha, ligger här med feber och hosta och tycker synd om mig själv eftersom vi missar äl nu när jag blev sjuk. Vilka underbara inlägg slemmis, jag skrattar gott i min sjukbädd Skrattande.  Och jag kan säga att jag är aaaaaaaavundsjuk på er som bara har en chans att vara gravida den här månaden :(

Nu ska jag läsa ikapp resten av alla hundratals inlägg ni hinner skriva på en dag.   
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    Niins skrev 2011-12-08 07:11:36 följande:
    Testade nu på morgonen igen, tycker det är lite starkare!! Är på antagligen på ÄL+14 idag!
    Blir till att köpa ett digitalt till i morgon bitti!

Det ser bra ut, vågar mig på ett litet grattis!
  • kanske 4a
    sweasmamma skrev 2011-12-08 07:43:30 följande:
    mensen kom en dag för tidigt !!! typ aldrig hänt . pallar nog inte mer,blir ev en paus nu 

Nej vad trist :( kram!
  • kanske 4a
    JennyOhlsson skrev 2011-12-08 09:41:44 följande:
    Inte mer blod idag men ont i magen och det sticker o hugger i mellanåt..
    Får se hur detta slutar...

Det behöver ju inte betyda missfall, åk in direkt om det blir värre. kram
  • kanske 4a
    JennyOhlsson skrev 2011-12-08 10:56:31 följande:

Ska ringa bm nu o se om jag kan få komma dit idag...

Bra, lycka till!
  • kanske 4a
    LindaMagnusson skrev 2011-12-08 22:31:33 följande:
    Ingen bryr sig inte om mig heller här mer?.. Undrar vad man gjort för fel..

Det skrivs ju otroligt mycket i den här tråden och det är svårt att hänga med. Det är vissa som får mer respons än andra, kanske letar man efter deras inlägg och orkar inte läsa alla andras. Jag får nästan aldrig kommentarer heller. Men vi får försöka att inte ta det personligt och vill man ha mer respons får man leta sig till andra trådar med mindre aktivitet.

kram  
  • kanske 4a
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-09 12:04:40 följande:
    jag hoppas det... det skulle betyda sååå mycket för oss.. för mig att kunna ge detta till min sambo....

Men just nu håller jag nere förväntningarna och försöker hålla humöret uppe...lite kontradiktion men jag kommer nog inte berätta för mannen att jag blöder riktigt än iaf...

Men ge inte upp än, håller tummarna!
  • kanske 4a
    Emmsie skrev 2011-12-10 16:56:46 följande:
    Tänkte egentligen inte testa förrän på tisdag, men som vanligt test-knarkar jag och det här är dagens resultat. Svagt, men ett helt, brett och rosa streck vad det verkar. ÄL+11

Vad tror ni?
    Det ser lovande ut :)
  • kanske 4a

Det är är då den skummaste cykel jag haft på länge. Fick positivt äl test dag 19, liten blödning dagen innan som jag alltid får lite innan äl, molvärk som mest dag 20 och riktiga äl-flytningar både igår och idag dag 20 och 21. Så nu är ju frågan om jag ska räkna äl idag eller igår, och hur jag än räknar är det den senaste äl jag har haft. Men jag funderar på om infektionen jag haft i veckan, feber och hosta, kan ha skjutit fram äl. Vi fick iaf till det i dag 19 så det finns ju en liten chans. Så jag kan väl se fram emot en cykel på 33-34 dagar då.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester