• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

johannaew skrev 2011-11-09 14:00:00 följande:

syns det bättre nu?
    BEhöver nog ta en datakurs tror jag ;)
    Jag ser något svagt. Testa igen :)
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    johannaew skrev 2011-11-09 14:18:27 följande:
    tror ni att jag kan testa nu på en gång eller ska jag vänta tills imorgon? Obestämd

Det är klart att det är bättre att vänta till i morgon men i den här tråden älskar vi test så jag säger, testa nuuuuuuu :) Men du får hålla dig några timmar iaf, när tog du förra testet?
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    johannaew skrev 2011-11-09 14:28:20 följande:
    okej då.. ;)

Bra där Skrattande Väntar med spänning!
  • kanske 4a
    johannaew skrev 2011-11-09 14:35:19 följande:
    haha.. bra där! positivt it is!! =)
    Blir väääldigt spännande om det inte visas ngt nu. ska med ett tidigt tåg imorgon
    och kommer nog inte testa mig innan jag åker.. kanske inte iaf! Har inte så många
    test kvar heller =/
    Klart du ska testa i morgon :) Beställa billiga tester så kanske de kommer till i morgon, så har du fler när du kommer hem :)
  • kanske 4a

Nej ser inget, men det var för att du druckigt så mycket. Ta ett nytt i morgon!

• kanske 4a
    sweasmamma skrev 2011-11-10 07:46:53 följande:
    delih.. jag ska fixa ditt test igen =) 

idag bim-5,toknegativt =) ett par dagar kvar men känns INTE som jag skulle vara gravid,ena bröstet ömmar och bränner lite men inget mer än så !!

Tjejer!!! Jag och maken blev sams igår,vi pratade och kramades =) han sa även att han höll ju faktiskt tummarna att jag är gravid och inte tvärtom!Tack för era råd och stöttning . NI ÄR BÄST Hjärta 
    Men vad härligt! Kram
  • kanske 4a
    Together90 skrev 2011-11-10 10:19:14 följande:
    Jag är så INTE gravid ...tog hcg prov igår låg på 2 ungefär och då är man definitivt ingen gravid så mina streck har varit spökisar fy fan ..men nu slipper jag slösa mer pengar på gravtest förhoppningvis är det min tur snart att får ett fint pluss med en bebis som slutpris...kramisar på er
    Usch vad tråkigt, blä för spökstreck! kram
  • kanske 4a
    Hnl skrev 2011-11-10 19:06:33 följande:
    Jag tycker att jag ser ett + men vet inte hur mycket jag inbillar mig , vinklar jag skärmen tycker jag att det är tydligt , Vad tycker ni ?

Jag ser ett väldigt svagt streck, bara att hålla tummarna!
  • kanske 4a
    johannaew skrev 2011-11-10 19:16:58 följande:

tänkte ju att jag skulle vänta ett par dagar innan jag testade mig igen. vill ju inte bli besviken... men kunde såklart inte hålla mig ;)

Det där är med största sannolikhet ett pluss. Grattis säger jag!!
  • kanske 4a
    Sol i sinne skrev 2011-11-18 08:57:31 följande:

Jag tog ytterligare ett till test igårkväll som var så negativt som det kunde bli (kaffe och vatten i mängder!:)
    Tog ett direkt imorse med en fantastisk känsla i kroppen ändå: ( lite skadat test redan i förp)

Där var det! Ett rosa och fint streck!!
    Hade ett digitalt som jag bara var tvungen att ta, trots nykissad så lyckades jag klämma ut ngra droppar! =)

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SJUKT!!
    Vilken julklapp! Nu ska jag berätta för sambon för jag tror inte det finns något tvivel!? =)
    Han ska få en försenad farsdagsresent!

Ja vad härligt. Stort grattis!! Nu drar vi igång en plussvåg tycker jag!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester