Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Försöker igen. Någon som ser något? Testet är från igår på bim-1. Både jag och sambon skymtade något irl, dock svårt att få med på bild.
Försöker igen. Någon som ser något? Testet är från igår på bim-1. Både jag och sambon skymtade något irl, dock svårt att få med på bild.
Nu har det torkat klart. Är detta en ok stegring tro?
Blir galen på detta. Först anar man något sen ser det negativt och nu ser jag nått igen. Inbillar jag mig eller vsd händer. Någon här som ser eller ska jag ge upp helt nu? Flytningarna jag har har börjat bli en aning rosa så antar att det är mensen som är på g, men man hoppas ju ändå fram tills tant röd faktiskt kommer och ännu ett misslyckande är ett faktum.
Är på äl+13 idag och har bim på onsdag.
Provar igen där jag höjt ljuset. Andra bilden är med filter som jag sedan ökat ljuset på lite.
Nu får ni hjälpa mig!
Oregelbunden mens så kanske bim idag, imorgon? Igår? Men ingen mens i sikte. Tog ett test imorses,
Sambon ser absolut ingenting säger han: jag såg lite lite om jag vinklade testet. Mörkade det lite , slänger in en bild: men om man nu verkligen måste mörka det för att se så är det ingenting va?
Tack för tipset! Åkte direkt och köpte ett sånt. Visade solklart plus :))))) så himla glad!!!!
Är på äl+13 idag och har bim på onsdag.
Provar igen där jag höjt ljuset. Andra bilden är med filter som jag sedan ökat ljuset på lite.
Igår och idag?
Hello tjejer!
Jag är på Äl+13 idag, och såhär visade mitt test? Ser ni de svaga svaga strecket? Hur skall ja tyda de?
Jag tvekar på att de är något dock tror sambon de är positivt.
Äl är bekräftat med, test, temp och vul så det har jag omöjligt räknat fel på. Detta var försök 14 för oss med ett tidigt mf för ett år sedan samt 8-9 kemiska graviditer. Och ägget kan fästa upp till 12 dagar efter äl men snittet är 7-10 dagar. I slutänden är jag säker på att det är kört denna gång men man hoppas ju in i det sista på nått sätt iaf.