• hggeli

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

boan25 skrev 2017-07-10 09:28:52 följande:

Försöker igen. Någon som ser något? Testet är från igår på bim-1. Både jag och sambon skymtade något irl, dock svårt att få med på bild.

Ser på andra bilden nått svagt :)
  • hggeli
    boan25 skrev 2017-07-10 09:28:52 följande:

Försöker igen. Någon som ser något? Testet är från igår på bim-1. Både jag och sambon skymtade något irl, dock svårt att få med på bild.

Ser på andra bilden nått svagt :)
    Skrutt 83 skrev 2017-07-10 09:44:24 följande:

Nu har det torkat klart. Är detta en ok stegring tro?

Det tycker jag absolut :) ser fint ut!
  • hggeli
    FrökenE1985 skrev 2017-07-10 15:02:38 följande:

Blir galen på detta. Först anar man något sen ser det negativt och nu ser jag nått igen. Inbillar jag mig eller vsd händer. Någon här som ser eller ska jag ge upp helt nu? Flytningarna jag har har börjat bli en aning rosa så antar att det är mensen som är på g, men man hoppas ju ändå fram tills tant röd faktiskt kommer och ännu ett misslyckande är ett faktum.

Jag ser på nått av dem.nått väldigt vagt.

Vet precis hur du känner . Åh jag håller tummar för dig.

Jag plussade idag efter 1.5 år sen ett tidigt missfall. Känns som en eeevig väntan..Men det kommer.

Kram <3
  • hggeli
    FrökenE1985 skrev 2017-07-10 15:53:17 följande:

Är på äl+13 idag och har bim på onsdag.

Provar igen där jag höjt ljuset. Andra bilden är med filter som jag sedan ökat ljuset på lite.

Kan vara men känns väldigt svagt isf :( är på äl +11 idag och mitt var ganska starkt.

Har haft sådana vaga vaga men då har det varit kemisk grav tror jag. Men håller tummar att det är för tidigt för dig..Kan du räknat fel på äl ? Kan ju också ta lite olika tid för det att vandra efter befruktning till livmoder och därav olika tid att bli starkt.
  • hggeli
    evve88 skrev 2017-07-10 12:11:21 följande:

Nu får ni hjälpa mig!

Oregelbunden mens så kanske bim idag, imorgon? Igår? Men ingen mens i sikte. Tog ett test imorses,

Sambon ser absolut ingenting säger han: jag såg lite lite om jag vinklade testet. Mörkade det lite , slänger in en bild: men om man nu verkligen måste mörka det för att se så är det ingenting va?

Jag är absolut nått :) vagt men ser. Hoppas håller tummar för dig.

Jag tog med digitalt. Rekommenderar det så slipper man analysera :)
  • hggeli
    boan25 skrev 2017-07-10 17:27:08 följande:

Tack för tipset! Åkte direkt och köpte ett sånt. Visade solklart plus :))))) så himla glad!!!!

Graaaattttiiis :D jaa vad kul. Visa gärna.

Välkommen till grupp för bf mars 2018 :)
  • hggeli
    FrökenE1985 skrev 2017-07-10 15:53:17 följande:

Är på äl+13 idag och har bim på onsdag.

Provar igen där jag höjt ljuset. Andra bilden är med filter som jag sedan ökat ljuset på lite.

Ser nått på 3:e och 5:e bilden !

Jag hoppas verkligen !
  • hggeli
    louisep87 skrev 2017-07-10 17:47:34 följande:

Igår och idag?

Ser något svagt på den nedre :)
  • hggeli
    Evelinaidasofia skrev 2017-07-10 18:31:02 följande:

Hello tjejer!

Jag är på Äl+13 idag, och såhär visade mitt test? Ser ni de svaga svaga strecket? Hur skall ja tyda de?

Jag tvekar på att de är något dock tror sambon de är positivt.

Positivt grattis :)
  • hggeli
    FrökenE1985 skrev 2017-07-10 21:51:11 följande:

Äl är bekräftat med, test, temp och vul så det har jag omöjligt räknat fel på. Detta var försök 14 för oss med ett tidigt mf för ett år sedan samt 8-9 kemiska graviditer. Och ägget kan fästa upp till 12 dagar efter äl men snittet är 7-10 dagar. I slutänden är jag säker på att det är kört denna gång men man hoppas ju in i det sista på nått sätt iaf.

Jepp. Varje månad har jag tänkt att jag inte ska hoppas och vänta så mkt så det nästan gör ont men jag gör det ändå varje månad.

Och hoppas för dig med att det är nått där. Och att det går hela vägen för mig. Är livrädd efter mina flera kemiska. Men har inte fått positivt på cb digital tidigare och aldrig såhär starkt streck så jag hoppas hoppas !

Kram på dej ! <3
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester