• hggeli

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tezzan skrev 2017-07-11 06:29:48 följande:

De är så luriga dessa tester!

Är på BIM-3 idag.

Tog ett cb plus för skojs skull.

Man ser ett svagt streck, men i vissa vinklar är det knappt synbart.

Tog även ett från testlagret men det var blankt.

Vad tror ni?

hmm ser nått vagt, men jag har fått falska med cb. blåfärg test är lite kända för spöklinjer. 
    vänta nån dag och testa igen =) testa med rosa färg skulle jag göra tidigt. litar mer på svaga resultat med dem.
  • hggeli
    Kyriie88 skrev 2017-07-11 09:08:42 följande:

Tog ett vanligt gravtest idag, apotekets egna bim torsdag/fredag så -2/-3. Behöver ett sett nya ögon så man inte bara inbillar sig :o

Absolut positivt. Grattis :D
  • hggeli
    QueenOfBlades skrev 2017-07-11 09:10:30 följande:
    Ja med sonen plussade jag svagt först efter bim. Men är kul att testa, som jag skrev igår
    ja just ja vi sa ju det igår kanke hehe hade glömt det var dig jag svarade till :D

jaa det är superkul att testa. åtminstone beroende på hur länge man försökt. när man försökt så länge som vi kan det börja bli smärtsamt. men nu e vi ju gravida så yeeess bara det går vägen ;)

lycka till, till dig. hoppas hoppass!!
  • hggeli
    QueenOfBlades skrev 2017-07-11 09:21:18 följande:
    Ja usch, till slut blir det bara en plåga. Detta är första försöket till syskon så nu är allt mest bara spännande. Håller tummarna för er, tycker det ser bra ut med stegringen
    Japp. För många månader då är det skiiitjobbigt att vänta och dyyyyrt testa för mkt.
    Ja då förstår jag. Stoort lycka till. Och det är kul att testa hehe. Jag tycker också det och ockå nu när jag är gravid. Även om jag också testar för att se det ej vänder, så är det lite kul testa också ;) hehehe
  • hggeli
    FrökenE1985 skrev 2017-07-11 09:53:29 följande:
    Tack för att du delar med dig. <3

Håller alla mina tummar och tår att det går hela vägen för er nu!

Jo precis, vi är mitt i utredningen så snart mensen kommer ska jag ringa för att boka en tid för äggledarspolningen. Hoppas de har tid så jag inte behöver vänta ytterligare en cykel.
    Självklart! :) Tack ska du ha :D hoppas det går bra för dig med efter spolning! eller kanske redan innan.

kramisar <3
  • hggeli
    Lillako skrev 2017-07-11 12:40:30 följande:

Känner mig fjantig men är det ett streck eller ser jag något som bara min hjärna önskar?

Jag ser ett :)
  • hggeli
    Skrutt 83 skrev 2017-07-11 13:20:16 följande:

Här spökar oron fortfarande men försöker slappna av. Idag är vad jag tror är bim och testet är nu starkt och digitala slog om till 2-3 idag på vad jag tror är äl+14 så borde ju vara en bra hormonnivå hoppas jag. Med mf i dec så fick jag 2-3 först 5 dagar efter bim så detta borde väl vara ett gott tecken? Hoppas på att få se ett 3+ om en vecka eller så, slog aldrig om till det sist så det skulle få mig att slappna av lite tror jag. Slänger in bild på dagens test:

Härligt. Ser fiiint ut :D

Jag förstår dej precis. Även om man inte får garantier så vill.man göra saker för att bli lite tryggare då man vart med om jobbigt :)

Jag ska också hålla lite koll med test nu en tid fram för att va tryggare. Helt trygg är man ju aldrig men =/

:)
  • hggeli
    larssonc skrev 2017-07-11 16:03:04 följande:

Tog detta i morse, ser det ut som ett plus?!

Absolut. Är ett plus :) grattis!
  • hggeli

Gårdagens överst, äl +12

Dagens underst, äl +13

Knappt ens 24 timmar mellan. Ca 19 timmar mellan dem :)

Ignorera den blå pricken på testet , var jag som råkade färga då jag skrev datum på baksida av test.

Visst ser stegring bra ut?

• hggeli
    Tezzan skrev 2017-07-11 20:24:02 följande:

Dåligt det syndes på uppladdningen.

Provade att redigera lite

Ser nått :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester