• hggeli

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

louisep87 skrev 2017-07-11 20:31:33 följande:

Dagens test.

Ser på översta :)
  • hggeli
    louisep87 skrev 2017-07-11 20:58:41 följande:

Nä de var det inte men bästa ljuset i fönstret som är i rummet som används minst

Sådär ser det ut hos mig också i endel fönster så vem bryr sig. Kunde vart värre :)
  • hggeli
    regndroppe skrev 2017-07-12 06:51:47 följande:

Åh... Är detta positivt??

Jadå :) grattis :D
  • hggeli
    Losakeka87 skrev 2017-07-12 17:24:19 följande:

Blir snart galen tog ett nytt test nu i eftermiddag eftersom det jag tog för några dagar sedan var så svagt men ser ingen skillnad på dom. Den nedersta bilden är från idag.

Jag tror jag ser något =) hur tidigt är det? kan ju av svagt före BIM. 
    Beror lite på testmärket också. Här är hur mina ser ut.
    Översta är äl+12, sen i mitten äl +13 och nederst idag äl +14. Jag tror jag råkade blöta dagens test för länge vart lite krackelerat både kontroll och teststreck men på färgen längst upp på det syns det att det är mörkare än igår. 

Vid äl + 9 hade jag ett suuuuuuuuupersvagt streck. Sen vid äl + 11 ett relativt starkt streck sen ser som sagt kurvan ut såhär. Men det är ju lite olika för olika personer beroende på när det fäster i livmodern. Också vilka tester man använder =)

• hggeli
    Booties skrev 2017-07-13 05:44:30 följande:
    Tog ett igår kväll som också såg ut så här. Väldigt svagt, men vi såg ett streck båda två. Taget med Apoteksgruppens graviditetstest.
    ser nått väldigt svagt =) vilken dag är du på efter äl? eller före bim?
  • hggeli
    louisep87 skrev 2017-07-12 20:49:28 följande:
    Verkar vara spökstreck det som var innan för detta är blankt va? Förlåt för spaminlägg
    ser tyvärr inget :(
    behöver inte vara spök om du sett streck. är det som är med att ta tidigt, kan bli positivt 1 till några dagar för att sen bli blankt igen. Riktigt tidiga missfall även kallade kemiska.
    visst kan man se spökstreck men de är mkt vaga, ser man nått så är det oftast ett streck eller antydan är faktiskt ett streck men som sagt 50-70 procent tror jag det är slutar i kemiska före bim. eller strax efter. därför eg bättre vänta men det kan jag aldrig hålla mig med. har fått flera månader svaga som vänt sen till att bli blankt.
    denna månad dock verkar det gå bra =)
  • hggeli
    rosahelikopter skrev 2017-07-12 15:41:58 följande:
    Visst kan det bli såna här streck utan att det är positivt? Det är vanliga clearblue. Har typ aldrig mens då jag har pco men har känt mig konstig så tog ett test. Vill inte vara gravid nu och hoppas detta bara är något konstigt "tork-streck" ????
    de kan visa falskt speciellt blå är kända för spökstreck men tycker detta ser positivt ut. enda du kan göra är testa igen om några dar för att konfirmera resultat
  • hggeli
    heymary skrev 2017-07-13 15:53:49 följande:

SNÄLLA hjälp! Bim-4. Är detta så kallt spökstreck? Man får anstränga sig lite för att se det i verkligheten men vid redigering blir det ganska tydligt. Vågar inte hoppas då jag läst att det är så vanligt med falskt positiva på CB early ;(

Jag har tyvärr fått flera falska med cb early och cb plus :( 
    Dock har det kanske varit kemiska grav då jag också fick svaga streck med rosa någon månad som sen vända.

Jag skulle rekommendera cb digital. Har aldrig fått positivt med dem förutom denna månad då jag verkligen är gravid också :)
  • hggeli
    osäker på strecket skrev 2017-07-13 21:34:55 följande:

Vad tror ni? Beräknad mens idag eller om 4 dagar. Tog eftermiddagsurin.
    (Positivt test är två raka streck på samma håll).

Japp visst är det cb early?? Tycker det ser positivt ut =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester