• hggeli

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Booties skrev 2017-07-14 12:13:19 följande:
    Det var ett streck på den där stickan! Jag såg inte i syne! NU vågar jag tro det!
    Grattis :D yaaay ! visst e det nice när man får det svaret med cb digital. då kändes det så verkligt för mig även fast jag fått starka streck. det är så skönt se det ordet. 'Gravid' jaa =) har aldrig fått det svaret tidigare men har haft svaga streck på stickor utan att det gått bra. Så det kändes tryggare, för mig iaf. Även om man såklart ska kunna lita på stickor med ;)
    Så superhärligt! 
  • hggeli
    Hejsanhoppsan90 skrev 2017-07-14 17:39:16 följande:

Det var positivt :D !!! (har blivit medlem därav annat namn)

Grattis i massor :D yay!
  • hggeli
    Booties skrev 2017-07-14 14:07:07 följande:

Ja, verkligen! Nu vågar jag ju tro på det och det känns verkligt. Sen är det rätt trevligt att se ordet "gravid" ist för att stå och glo på streck.. haha

Helt enig :D grattis igen!
  • hggeli
    VANY skrev 2017-07-14 21:26:33 följande:
    Där är en Annan bild på samma test. Jag är osäker om det är positivt el inte.

Mvh
    förra bilden var lite mörk denna är lite långt ifrån hehe kan du ta en ljus och lite närmare =)
    ser inte men som sagt så tror jag det kan vara pga skärpa och avståndet.
  • hggeli
    Losakeka87 skrev 2017-07-15 11:20:52 följande:
    Ser ni något?
    jag tror jag ser nått =)
  • hggeli
    Anniii skrev 2017-07-15 22:25:30 följande:
    Vad tror ni? ????
    jag tror det är positivt :D
  • hggeli
    louisep87 skrev 2017-07-15 18:14:29 följande:
    Dagens längst upp och det längst ner är taget i torsdags. Ej morgonkisset. Vad tror ni?
    ser tvärr inget :(
  • hggeli
    allterlove skrev 2017-07-15 23:38:17 följande:

Åh va frustrerande att kvaliteten på FL blir så kass... Någon som ser nått? Syns så mkt bättre på min mobil... 

jag vet ,den försämras då man lägger upp. jag ser lite faktiskt. ser ut att va nått där =)
  • hggeli
    louisep87 skrev 2017-07-15 18:14:29 följande:
    Dagens längst upp och det längst ner är taget i torsdags. Ej morgonkisset. Vad tror ni?
    vilken dag är du på i cykeln ? =) tyvärr har de där lätt att ge streck som är falska. ser ut som tunna streck fast det ej är nått.
    vill inte göra dig nedslagen, klart du kan va gravid också men vill bara dela min erfarenhet. kan dock ha fel.
    är det tidigt så vänta nån dag och testa igen =)
  • hggeli

Hehe bara för intresse för er som undrar om ägglossningstest fungerar som graviditetstest .

Svar: Ja

För mig iaf blev det superstarkt. Är på äl +17 eller bim + 3 och är gravid. Och ägglossningstestet blev suuuuperpositivt! :D

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester