• hggeli

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

louisep87 skrev 2017-07-18 14:59:17 följande:
    Förra cykeln låg på 38 dagar har jag kommit fram till och idag är jag på dag 35 så försent är det ju inte, snarare att jag har tänkt fel ????
    ahh ok men då är det en annan sak. du ska tänka att menstruationen kommer 14 dagar efter äl ovsett hur lång cykeln är, så har du 38 dagar en cykel så har du haft ägglossning 24 dagar in i cykeln =)
    min cykel är ca 42 dagar. hade också ägglossning 14 dagar före jag nu testat positivt och är ca 28 dagar in i cykeln. hade menstruation kring 1:a juni och ägglossning 29 juni =)
  • hggeli
    Njcm skrev 2017-07-18 17:48:35 följande:

Känner

mig förvirrad är detta spök ?!

Ser inget tyvärr :( så tror på spök isf.
  • hggeli
    emizz skrev 2017-07-19 14:51:20 följande:

Omg omg omg är detta sant??? Är det fler än jag som ser? Tog ett predict early nu precis och detta kom upp efter någon minut....

Absolut grattis :)
  • hggeli
    Njcm skrev 2017-07-19 14:51:18 följande:

Är de fler som fått spök på testlagret senaste tiden ? Gjorde ett till i morse och jag tycker att där är något och jag vet man inte ska lysa med lampan men där är ett streck :/ svagt svagt..,. Är väl bara nya tag.

Ser tyvärr inget.
  • hggeli
    louisep87 skrev 2017-07-21 12:41:37 följande:

Jippie????????

Jaaaa grattis :D :D vad glad jag blir att du fick positivt. Då var du bara lite tidigt :) kraaam bamsegrattis igen. Välkommen till grupp bf i mars. Antar du har bf i mars?
  • hggeli
    Oline skrev 2017-07-21 14:45:26 följande:

Vad tror ni? Undre från igår, övre nyss. Äl +10.

Jodå tycker mig se :) är ju tidigt än så testa igen imorrn .
  • hggeli
    ostarihavet skrev 2017-07-21 19:12:18 följande:

Vanligt med Spök på dessa?

Vet inte men tycker det är ett väldigt tydligt streck. Grattis :D
  • hggeli
    Kokarororo skrev 2017-07-21 08:31:08 följande:

Jag gjorde två nya tester i morgonens urin. Bim +5.

Jag kommer nog inte köpa cb igen då det kom spökstreck även denna gång.

Nu struntar jag i det här och hoppas på att mensen kommer snart istället så vi får börja om :)

Tycker mig se nått på.nedersta?? :)
  • hggeli
    Oline skrev 2017-07-20 20:45:31 följande:

Äl +9, ser ett sträck utan problem, men litar inte på de här cb early - kan man ens få blankt på dessa eller syns det alltid ett sånt här svagt sträck?? Förra månaden fick jag likadant, på ÄL +8 och dagen efter kom mensen så jag har mina tvivel.. Skulle köpa ett predictor early men dessa var de enda apoteket hade :(

Syns väldigt tydligt tycker jag. Grattis :)
  • hggeli
    Konnykofot skrev 2017-07-21 23:33:46 följande:

Bim var idag. Alltså jag känner mig som en galen person som stirrar på den där stickan men jo det skymtar något, sedan är det ju bara att vänta någom dag och testa igen men en är ju otålig och hoppfull. Tack för ditt svar.

Jodå tycker mig se något :) absolut!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester