• hggeli

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Kattsoda skrev 2017-05-29 06:26:12 följande:

Tog ett CB digital nu på morgonen, det var solklart positivt!!! Är så lycklig <3

Stort GRATTIS! <3 :D
  • hggeli
    Nini skrev 2017-05-29 06:38:55 följande:

Morgonens test.. Hur tillförlitliga är rfsu? Aldrig använt dem tidigare... känner mig sjukt gravid, exakt som när jag varit gravid tidigare.

Ser en svag linje men vet tyvärr ej mer om de testen :)
  • hggeli
    matilda1f1234 skrev 2017-05-29 07:10:47 följande:

Klarade inte av att vänta tills imorgon så köpte och tog ett cb digital imorse och det visade positivt! Snacka om lycka! :)

Åh grattis till dig med. Jag hoppas på samma denna morgon. Ska hålla mig några timmar till sen testa. Så nervös!!!!
  • hggeli

Hade tänkt vänta tills dag för menstruation.

Idag bara äl +9 . Vet att vi prickade in ägglossning denna månad. Har lärt mig känna igen exakt när den är. Var mitt problem förr då jag har pcos. Har också jämfört med sticka som visat positivt. Försökt nu i 1 år och 4 månader. Men har nog haft endel riktigt tidiga missfall då det visat positivt fram till dag för menstruation sen blivit svagare. Bla förra månaden. Så kommer bara testa idag sen vänta till dag efter menstruation för då ska det vara,åtminstone ganska starkt ,annars är nått fel. För har blivit så besviken då det som nu visat positivt för att bli starkare till äl +12 sen vända och bli svagare. Nån som varit med om samma. Måste ju vara tidiga missfall?

Men här är dagens och jag tycker mig se nått. Men som sagt e jag ju luttrad av att det synts innan tidigt sen vänt.

Nu är det en evighetsvecka till att väntan och längtan. Håll tummarna för oss. Det gör jag för er! :)

• hggeli

Lägger ut en till kanske tydligare bild. Jag ser definitivt strecket. Gör ni? Svagt men otvivelaktigt ett streck.

Som sagt är bara på ägglossning + 9 idag :)

Späääännande hoppas det håller hela vägen denna månad.

• hggeli
    oONinniOo skrev 2017-07-08 09:07:35 följande:

Ser ut att vara en fin stegring. Svårt att se något på de bilderna tyvärr, tycker jag.Jag ser utan några större problem. Håller tummarna att det ökar som det ska nu.

Åh tack hoppas jag med :D. Ska ha tålamod en vecka nu.
  • hggeli
    Antog skrev 2017-07-08 00:50:59 följande:

Hej alla glada! Jag är ny här. Jag är 38 år, 3 barn sedan tidigare (6,8,13 år). Tog ut spiralen i slutet av maj. Hade Äl runt midsommaren, hade blödning igår (brunaktig), sedan inget mer. Tog testet under lunchen idag. Ser ni vad jag ser?

Tacksam för råd.

Anar något :) men de där testen brukar ge mig lite falska. Litar ej helt på blå test. Lycka till !!
  • hggeli
    Stellan11 skrev 2017-07-08 08:00:44 följande:

Detta är väl en stegring för varje dag?! Beställt cb digitalt som kommer efter helgen :)

Absolut..Solklart:) grattis
  • hggeli
    Tickitarum skrev 2017-07-08 09:41:21 följande:

vad tror ni om detta? Jag tyckts se ett litet men väldigt smalt streck, spelar det roll om det är smalt? Bim den 14e men kunde inte hålla mig.

Hmm anar något..Hur brett ska ej spela roll. Ett streck är ett streck. Men ska vara färgat om det ej ska va spök. Dock kan det se ut att ej va färgat om det är riktigt tidigt. Som.sagt anar nått men is k mage och testa på nån dag . Hoppas för dig :)
  • hggeli
    Nykär15 skrev 2017-07-08 16:48:18 följande:

Före BIM kallas det kemisk graviditet om man börjar blöda, ägget har då inte fäst in helt spm det ska och lossar. Hade man istället väntat på mensen så hade man aldrig vetat om en graviditet.

Hoppas det fortsätter öka för dig denna månaden!

Ja precis du har helt rätt. Har haft ett tidigt missfall också i vecka 6 men det var 1 år 5 mån sen. Detta är kemisk grav som jag haft några ggr. Sen har vi fått en barn för tidigt i vecka 22 och tappat. Har varit mkt tungt..Men Hoppas det är vi snart. :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester