Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Tog ett CB digital nu på morgonen, det var solklart positivt!!! Är så lycklig <3
Tog ett CB digital nu på morgonen, det var solklart positivt!!! Är så lycklig <3
Morgonens test.. Hur tillförlitliga är rfsu? Aldrig använt dem tidigare... känner mig sjukt gravid, exakt som när jag varit gravid tidigare.
Klarade inte av att vänta tills imorgon så köpte och tog ett cb digital imorse och det visade positivt! Snacka om lycka! :)
Hade tänkt vänta tills dag för menstruation.
Idag bara äl +9 . Vet att vi prickade in ägglossning denna månad. Har lärt mig känna igen exakt när den är. Var mitt problem förr då jag har pcos. Har också jämfört med sticka som visat positivt. Försökt nu i 1 år och 4 månader. Men har nog haft endel riktigt tidiga missfall då det visat positivt fram till dag för menstruation sen blivit svagare. Bla förra månaden. Så kommer bara testa idag sen vänta till dag efter menstruation för då ska det vara,åtminstone ganska starkt ,annars är nått fel. För har blivit så besviken då det som nu visat positivt för att bli starkare till äl +12 sen vända och bli svagare. Nån som varit med om samma. Måste ju vara tidiga missfall?
Men här är dagens och jag tycker mig se nått. Men som sagt e jag ju luttrad av att det synts innan tidigt sen vänt.
Nu är det en evighetsvecka till att väntan och längtan. Håll tummarna för oss. Det gör jag för er! :)
Lägger ut en till kanske tydligare bild. Jag ser definitivt strecket. Gör ni? Svagt men otvivelaktigt ett streck.
Som sagt är bara på ägglossning + 9 idag :)
Späääännande hoppas det håller hela vägen denna månad.
Ser ut att vara en fin stegring. Svårt att se något på de bilderna tyvärr, tycker jag.Jag ser utan några större problem. Håller tummarna att det ökar som det ska nu.
Hej alla glada! Jag är ny här. Jag är 38 år, 3 barn sedan tidigare (6,8,13 år). Tog ut spiralen i slutet av maj. Hade Äl runt midsommaren, hade blödning igår (brunaktig), sedan inget mer. Tog testet under lunchen idag. Ser ni vad jag ser?
Tacksam för råd.
Detta är väl en stegring för varje dag?! Beställt cb digitalt som kommer efter helgen :)
vad tror ni om detta? Jag tyckts se ett litet men väldigt smalt streck, spelar det roll om det är smalt? Bim den 14e men kunde inte hålla mig.
Före BIM kallas det kemisk graviditet om man börjar blöda, ägget har då inte fäst in helt spm det ska och lossar. Hade man istället väntat på mensen så hade man aldrig vetat om en graviditet.
Hoppas det fortsätter öka för dig denna månaden!