• hggeli

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Denna månad tror jag att jag är gravid. Vet med säkerhet vi prickade äl. Vilket är det svåraste för mig med pcos. Men här är test iaf. Tidigt tidigt.

Äl +9

Tog ett igår med syntes ej. Sen ett imorse som var vagt streck och nu detta som är ännu starkare. Ser ni???? :)

Påstår ej det är starkt men jag tycker det syns nått. Som sagt bara äl +9 idag så supertidigt.

• hggeli

Nån som ser nått även på bild? Jag ser svaga streck i verkligheten. Men är luttrad, har sett det förr utan att vara gravid. Men hoppas och önskar att denna gång är det vår tur. =)

Är bara på ägglossning + 10 dagar. Så bim -4 
    Tidigt!

• hggeli
    jhk88 skrev 2017-05-24 20:26:16 följande:

Någon som har lust att analysera?

tycker mig vagt na nått på högra men tokvagt isf. men jag vet ju från egen erf att det ofta ser starkare ut på riktigt. =)
  • hggeli
    vikikik skrev 2017-05-24 19:38:50 följande:

Hej, kan någon se något här? Har redigerat bilden lite, är på ÄL +8 idag.

Tack på förhand

Jo men jag ser lite på mobil. Men är luttrad. Precis som för mig så kan det va spökstreck. Inte säkert förrän BFP (big fat positive ) ;) håller dock tummar och tår för oss båda.
  • hggeli

Ser ni detta..Åhh ja. Testen blir kontinuerligt lite starkare. Jag tror vi är gravida nu. Jag hoppas.

Översta testet. Äl +9

Understa testet Äl +10

• hggeli
    Milou3 skrev 2017-05-25 06:42:20 följande:

Jättesvårt att se från mobil. Lägg stickorna mot vit bakgrund när du fotar så syns det bättre.

Men grattis till graviditeten!

Tack för tipset. Ska försöka göra det. Tycker det är svårt fota.

Och tack men vågar inte helt tro det förrän jag fått ett tokstarkt streck. Men känns ju positivt att det stadigt ökat från igår till igår kväll till imorse :D håller tummar och tår ! Åh vad jag hoppas!
  • hggeli

Sorry för fotobombing denna tråd ;)
    Gjorde enligt tips och fotade med vit bakgrund. 

Översta är äl+9
    Understa är äl+10

Vet ej om ni ser det men i verkligheten så syns två streck och det är aningen starkare idag =)

• hggeli

Inser det ej syns lika mkt alls på bilderna. Jaja men är så tidigt, hoppas på starkare streck som syns bättre på bild imorrn. 
    Vågar inte tro helt och fullt förrän det är starkt och väl synligt men känns positivt det svaga strecket blir starkare från iförrgår tills idag. =)

• hggeli

Kunde inte hålla mig tog ett till ikväll.

Vart ännu lite starkare men vet ej om det syns på bild ännu??

Äl +10 kväll.

Att det stadigt 5 test i rad blivit aningen starkare känns väldigt positivt. Ska bli spännande se imorrn.

Ser ni nu då? :)

• hggeli
    Min tur skrev 2017-05-25 13:37:30 följande:

Äntligen får jag göra ett inlägg här.

Försök nr 21. Strecket kom inom 5 min (maxtid 10 min) det är blått.

Vad tror ni experter ;) BIM lördag/söndag

Jag ser. Dock så är blåa mkt fejk streck. Har fått evaps många ggr med dem :( litar inte på dem.förrän de är riktigt starka .
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester