• hggeli

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Varenda gång jag lägger upp bilden här blir den sämre tycker jag. Ser den tydligare i mitt galleri i kameran. Tror de komprimerar bilderna .

Ajja jag ser ju strecken hemma. Så tror nu 90 procent vi är gravida. Men vill ha ett starkt starkt plus innan jag köper det helt !

• hggeli
    jhk88 skrev 2017-05-25 10:27:01 följande:

Morgonens test... ÄL+11... Det till vänster är ifrån förrgår och det till höger är ifrån idag...

Ser ej på bild men det kan synas tydligare i verkligheten. Så är det med mina. Ser tydligt ett streck hemma som inte riktigt kommer med på bild. Är dock en dag innan dig.

Äl +10 så vi är båda supertidigt ju. Ska ta imorrn och i övermorgon också :) håller tummar!
  • hggeli

Lägger upp 2 till. Detta tolkar jag som positivt. Hade vart kul om ni ser också? Är het klart starkare än igår kväll :D

• hggeli
    jhk88 skrev 2017-05-26 06:30:55 följande:
    Jag seeeer!!!
    Jaa :D visst då. Och är bara i äl + 11 så är tidigt :D jippi att du ser också!
  • hggeli
    oONinniOo skrev 2017-05-26 07:16:03 följande:

Jag ser också! Ser i princip exakt likadant ut som mitt plus med sonen.

Jippi är så lycklig så vet knappt vart jag ska ta vägen :D
  • hggeli

Är skönt ni också sett det nu. Fotade inte med blixt igår var nog därför det syntes sämre. Syntes redan svagt igår men idag lite starkare :D så många falska linjer får man ju inte. 

Men ska ändå ta några till och få riktigt starka och se att det stiger som det ska ! Även om det stigit kontinuerligt sista 3 dagarna =)

• hggeli
    Milou3 skrev 2017-05-26 12:21:52 följande:

Samma test när det torkat.

hmm kanske kanske tycker mig se nått men tyvärr väldigt väldigt svagt. Prova igen om nån dag så kanske lite tydligare =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester