Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Jag ser!!! Håller tummarna för fin stegring! Har också varit med om att strecken ökat men långsamt för att sen bli svagare och sen börjat blöda fått negativt och mf. Vet hur tufft det är. Håller verkligen tummarna att du får ett fint starkt plus när du testar nästa gång. Starkt att du klarar av att vänta, jag är tvärtom, testat flera ggr om dagen nu sedan plus i förrgår för att se att det ökar ordentligt.
Jag vart sååå besviken förra månaden då jag fick så fin stark stegring att jag insåg det är lika stor chans det misslyckas trots det stegrar normalt.
Har ju varit gravid med mf i vecka 6 och för tidig födsel i vecka 22. Vi tappade vårt barn :( så känner mig iofs aldrig helt säker nu. Men jag bestämde åtminstone att vänta tills några dar efter BIM eftersom jag fått kemiska grav nu några ggr så jag tror det är större chans det går hela vägen om grav klarar sig till efter BIM.
Håller tummar för dig. Vet hur väntan är lång och jobbig. 3 år totalt för oss nu med allt. Och jag vill bara kolla hela tiden men blir så smärtsamt då jag jagar sådär så nu ska jag ha is i magen. Men var skönt få se ett streck iaf. Nu vet jag ändå det är nått på g bara det inte blir kemisk igen vilket jag är beredd på också.
Som.sagt lycka till och kraam <3 ska kika hur det går för dig!