• hggeli

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Här syns att det blivit lite starkare från igår till idag. Testgalen hehe.

Gårdagens lägst upp och idag lägst ned. Lägger ut 3 bilder så får ni se jämförelser.

:)

• hggeli
    vikikik skrev 2017-05-27 10:36:28 följande:
    Jag ser det som ett plus, Grattis! :)
    hahahaha jag med. man man liksom bara *suck*ibland. så tvingar jag han kolla igen på testen typ 20 ggr per dag ;) i alla sorters ljus hahaha.

Tack :D så skönt få det bekräftat från andra. Är bara så rädd det ska bli tidigt missfall. Men verkar normalt jämförelse med andras sådana här tester och hur månnga dagar jag varit gravid.

Håller tummar o tår för oss <3
  • hggeli
    jhk88 skrev 2017-05-27 09:18:48 följande:

Morgonens test...

Ser nått vagt vagt, men ett tips med dessa, cb plus. Har fått falska vaga linjer som försvinner om man håller dem under ljus tidigare månader. Tog med ett sånt igår igen nu när jg verkligen tror jag är gravid. Fick nu lika vagt som andra månader lite starkare kanske men linjen försvinner inte under ljus. Snarare syns den mer.
    Så testa det. =)
  • hggeli
    jhk88 skrev 2017-05-27 11:22:01 följande:

Jag har gått och blivit tokig tror jag...

man blir linjetokig ;) haaha. jo jag tycker jag ser något väldigt vagt.. vänta nån dag till och prova igen :) hoppas <3
  • hggeli
    Xantan85 skrev 2017-05-28 18:19:02 följande:
    Oj Oj!! Jag blir alldeles skakis! Visst finns ett sträck?

Fan om jag skulle våga ta ett cb digital, men är så skraj att jag ser i syne!
    jag ser nått =) jepp
  • hggeli
    Kattsoda skrev 2017-05-28 17:33:39 följande:

Har haft vad jag tror är "molvärk" i en vecka, testade morgonkisset... håller tummarna att detta inte är spökstreck! Är på BIM-1

ser positivt ut, har dock lite dåliga erf av blåfärgade testerna, men håller tummar och tår för dig =)
  • hggeli

Nån som har erfarenhet av apotekets egna test? Fick en linje på dem idag om än väldigt svag. CB digital sa icke gravid. Jag hoppas dock att det bara är för tidigt ännu.
    Har trott jag är på bim -1, men kan ju vara bim -3 också. Väldigt orolig nu! Jag som var helt säker på att denna månad var vår tur efter så många års väntan :( totalt sett! 1 år 2 månader sen sista tidiga missfallet.
    och alla plus jag fått nu med tet fr billiga tester. väldigt förvirrande, för de visade svagare idag också. är livrädd att det är missfall på g.
    Dock visade apotekets en svag linje och de har aldrig visat för mig förr så det känns positivt. Därav frågar jag om nån har erfarenhet av dem??? =)

oron är enorm fast det enda jag kan göra är ha is i magen och försöka vänta lite med testandet.

• hggeli
    frestelsen skrev 2017-05-29 08:06:40 följande:

Så såg mitt från billiga tester ut o jag fick neg på digitala. Fick inte gravid förns kvällen efter:)

Åh tack ska prova nu denna morgon. Men kan ju va för tidigt än. Orolig som tusan. Men apotekets gav ju också en svag linje har nog aldrig fått spöklinje med dem förr.

Tror absolut jag har gravhormoner hoppas bara de ökar också så det inte blir mf :S
  • hggeli
    Enlitentill skrev 2017-05-28 23:24:58 följande:

Jag testade svagt plus med Apotekets egna på bim men icke gravid på cb-digital. Det tog ytterligare en dag och då var även Apotekets starkare. Lycka till! Hoppas det är er tur nu

Åh tack skönt att höra. Idag tror jag att jag har BIM. Eller imorgon. Kunde ej låta bli öppna digitala igår. Hehe. Var tre starka linjer. Vet man ej ska öppna dem men såg ut som när folk öppnat och de fått gravida 1-2 veckor. Jag hoppas jag får gravid idag.

Köpte 2 ST igår som jag ska ta idag O om några dar om det blir negativt igen.

Tack för alla svar <3
  • hggeli
    Marie-anne skrev 2017-05-29 02:39:11 följande:

jag menade bara att om min fråga lät knasig eller knäpp så beror det kanske på min autism då jag hm ofta pratar före huvvet!

Finns inga knäppa frågor ;)

Tror snarare det har med syn och vana än autism att göra. Tänk på att strecken är väldigt svaga när det är tidigt. Du ska inte leta efter ett lika starkt streck som kontrollstrecket. Du kanske har en dålig skärm till dator eller mobil? Eller syn eller vana ? Jag vet inte. :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester