• hggeli

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

LeiaBus2010 skrev 2017-03-12 09:09:25 följande:

Hjälp.. nytt märke. .. set ni nåt?

Kanske anar nått...kanske inte, tyvärr. Men som jag säger till alla andra. På bild syns det MKT sämre. Ser du nått så är det säkert nått =)
  • hggeli
    Boggan123 skrev 2017-03-12 07:47:11 följande:

Verkade inte funka med bild, försöker igen

Jo anar kanske kanske lite där. Men är mkt svagt. Testade också med detta igår och fick svagt resultat. Syntes lite på bild men bättre i verkligheten. Ändå är jag i 3+9 eller 3+8 så tyckte det borde va starkare men fick höra av andra att dessa visar svaga streck längre. 
  • hggeli
    LeiaBus2010 skrev 2017-03-12 09:09:25 följande:

Hjälp.. nytt märke. .. set ni nåt?

Tror jag ser nått, tror jag gör det.
  • hggeli
    CarolineSC skrev 2017-03-12 11:06:51 följande:

Ska ha mens på tisdag tror jag. Tog detta tidiga graviditetstestet från abblo pharma. Vid första anblicken tyckte jag att det såg toknegativt ut. Men visst syns det något? Eller är det ett sånt typiskt spökstäck?

Positivt..Skulle jag med säga. Grattis :D
  • hggeli
    mickiprick skrev 2017-03-12 14:44:33 följande:

Precis sådär går jag också och "dubbelkollar"! Tom på det senaste som är supertydligt. Eller nu är det väl mest som att nypa sig själv i armen för att se om man drömmer. Men strecket är kvar och fortfarande lika tydligt. Imorgon bitti när jag är hemma igen ska jag ta ett digitalt bara för att de ligger där hemma. Jag har fem test som bara ligger kvar!

Jag tycker du är oerhört stark om du lyckas hålla dig så länge. Sen tycker jag inte alls att du är svag om du inte gör det :) Jag hade inte fixat det. Att vänta är det absolut värsta jag vet och jag suger verkligen på det! Du vet att jag hejar på er <3

Jag kunde såklart inte hålla mig. Alltså fortfarande streck men en starkt. Har varit så ledsen och undrar vad som pågår. Om det tog 12 dar för implantation vilket det kan göra . Ja då kanske det stämmer att strecken är så svaga. MEN varför har jag sett svaga streck i 5 dagar . BIM + 1 idag. Tycker de borde vara starkare.

Bra vi ska till bm på torsdag..Hon får ta blodprov. Kanske är det tidigt missfall. Ingen mens ännu heller..Men den kan ju komma närsomhelst. Haft konstig molvärk som känns som gravidväxtvärk nästan en vecka och såå trött. Men dessa svaga streck är bara helt konstigt. Känns inte normalt ju :(
  • hggeli

Syns denna bild . Den är tagen idag. I princip lika ljust streck som för två dar sen :(

• hggeli
    CarolineSC skrev 2017-03-13 13:00:34 följande:

Detta måste väl ändå vara +? :O

Vågade mig på ett test

Grattis. Absolut tveklöst superpositivt :D
  • hggeli

Så kändes jobbigt kastas mellan hopp och förtvivlan hela tiden. Helt klart har ju streck bildats där de ej var några innan för mig. MEN de har varit såhär svaga nu i typ tre dar. Känns som de knappt blivit nått starkare.

Måste ju vara hormoner då det är streck? Men är det nån som haft såhär svaga länge och ändå har allt gått bra? Känns som BIM+1 borde va starkare streck??? Syns ju knappt på bild.

• hggeli
    Ankissen skrev 2017-03-13 15:52:08 följande:

Ser inget tyvärr. Tycker det borde ökat märkbart nu om det var en fungerande graviditet?

Jo jag håller med. Är ett streck i verkligheten men är nog nått galet. Ska mäta hormoner hos barnmorska . Men tror absolut inte heller det är nån normal graviditet om det ens är nån :(
  • hggeli

Hej alla. Ny månad nya försök. Och vi har dessutom fått veta att allt är normalt med oss så vi har stora chanser kunna bli gravida trots att vi väntat länge. Vet att vi prickade in äl för omkring 10-11 dar sen. Kolla visst är det ett streck?? Ser ni det. Hoppas det är så denna månad det är vår tur.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester