Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Hjälp.. nytt märke. .. set ni nåt?
Verkade inte funka med bild, försöker igen
Ska ha mens på tisdag tror jag. Tog detta tidiga graviditetstestet från abblo pharma. Vid första anblicken tyckte jag att det såg toknegativt ut. Men visst syns det något? Eller är det ett sånt typiskt spökstäck?
Precis sådär går jag också och "dubbelkollar"! Tom på det senaste som är supertydligt. Eller nu är det väl mest som att nypa sig själv i armen för att se om man drömmer. Men strecket är kvar och fortfarande lika tydligt. Imorgon bitti när jag är hemma igen ska jag ta ett digitalt bara för att de ligger där hemma. Jag har fem test som bara ligger kvar!
Jag tycker du är oerhört stark om du lyckas hålla dig så länge. Sen tycker jag inte alls att du är svag om du inte gör det :) Jag hade inte fixat det. Att vänta är det absolut värsta jag vet och jag suger verkligen på det! Du vet att jag hejar på er <3
Syns denna bild . Den är tagen idag. I princip lika ljust streck som för två dar sen :(
Detta måste väl ändå vara +? :O
Vågade mig på ett test
Så kändes jobbigt kastas mellan hopp och förtvivlan hela tiden. Helt klart har ju streck bildats där de ej var några innan för mig. MEN de har varit såhär svaga nu i typ tre dar. Känns som de knappt blivit nått starkare.
Måste ju vara hormoner då det är streck? Men är det nån som haft såhär svaga länge och ändå har allt gått bra? Känns som BIM+1 borde va starkare streck??? Syns ju knappt på bild.
Ser inget tyvärr. Tycker det borde ökat märkbart nu om det var en fungerande graviditet?
Hej alla. Ny månad nya försök. Och vi har dessutom fått veta att allt är normalt med oss så vi har stora chanser kunna bli gravida trots att vi väntat länge. Vet att vi prickade in äl för omkring 10-11 dar sen. Kolla visst är det ett streck?? Ser ni det. Hoppas det är så denna månad det är vår tur.