Preet90 skrev 2017-03-08 11:47:22 följande:
Tycker du ska köpa ett CB digital test. Jag tog det testet ÄL +9 samt BIM-5 och fick ett plus :) så slipper man tolka en massa svaga streck. Lycka till
Ja kanske, men de är så jdra dyra köpte flera test, men för tidigt. *suck* jag trodde jag var lite tidigare för ett par dar sen för jag tolkade äl testerna fel. Så känner ej jag har råd lägga mer än på lite biligare tester just nu, eller jag vill inte lägga flera hundra till om jag måste göra det en månad till sen hehe. Men tack för tips. Avvaktar till imorrn tar ett till och sen i helgen också. Fram till om 4-5 dagar är inte loppet kört.
Hallonfrossa skrev 2017-03-08 11:59:29 följande:
Fel av mig, trodde dessa testen var en nnan sort så dessa har jag inte testat, ta ett nytt test I helgen annars så borde det vara starkare :)
Ah ok. Men jag tror dessa är bra, eller jag vet inte, de är billiga men har hört av andra de visar rätt.
Yes jag ska göra det , eller kan nog inte hålla mig från att ta ett imorrn med, men tack för tips. Hade velat veta hur tidigt nån annan sett med dessa. Men säger ju eg inte så mkt då vi kan ha olika starka hormoner olika tidigt.
Som sagt loppet är ju inte ute förrän på 4-5 dar, men jag hade önskat det visat mer idag. Vill köpa ett till clearblue tidigt, men de är så jädra dyra :O hhe
Dessa ska inte visa förrän en dag efter förväntad menstruation står det. Och jag är -4 dar, så är ju bra att jag ändå ser nått, om det inte är spök. hmm
Tack för svar alla!