• hggeli

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Momsy skrev 2017-03-08 04:06:09 följande:

Nu tvivlar jag inte på att det är l, alltså bara fortsätta mysa på.

Bara onödigt att fortsätts testa nu va trötts att det är spännande?

Gud vad glad jag är att du la ut dessa. Nu förstår jag varför jag hade flera positiva i rad. De var inte positiva och varför jag vart gravid senare än jag trodde. Jag trodde jag fick första positiva 20:e men inser det nog var den 23:e eller 24:e och vart gravid då eller kanske ännu senare om jag har en längre cykel med hög fertilitet. Endel kan se positiva ut med dessa som kanske bara är hög fertilitet.

Jag började testa för tidigt för grav. Trodde jag inte var gravid pga flera negativa men så testade jag igår och fick svagt positivt. Ska testa imorrn igen då dina ältest också hjälper mig se vart jag kanske var o cykeln. Tack :)
  • hggeli
    elinos01 skrev 2017-03-07 17:22:48 följande:

Ska vara ett streck lodrätt (ett testa tidigt test).

Tycker mig se ett streck :) testa igen!
  • hggeli

Herregud tjejer vad svårt det är hålla sig. Försöker hålla mig till imorrn för att få ett starkare plus. Fick ett så så svagt positivt igår. Jag tänkte hålla mig två dar för att resultatet inte ska gå att betvivla. Kanske tom borde vänta tre, men imorrn kan jag nog inte hålla mig mer haha =)
    Hur länge hade ni väntat med detta resultat igår? Visst är det positivt också?? Har stirrat massor med ggr på det. 

• hggeli
    Gjorde den lite ljusare. :

Kanske ejj syns på bild, men tycker det syns på min dator?? Alltså det är supersvagt men det är definitivt ett streck där, kanske inte syns på bilden. Men min fråga är främst hur länge skulle ni vänta med att testa igen efter detta svar. dvs ett ljust streck som endast syns i starkt ljus. :)
  • hggeli
    Mncp skrev 2017-03-08 06:35:24 följande:
    Svaga streck, men det är la något där på båda??
    Jepp helt klart streck på båda. Grattis :D 
  • hggeli
    Jacqueline skrev 2017-03-08 07:00:07 följande:
    Testa peta ut dendär plastdisplayen så är det lättare att fota utan reflektioner

Såhär såg mitt första plus ut med de testet.
    Undra om vi har annorlunda skärmar, ser mitt streck tydligare än ditt haha. På bilderna. Men ska prova göra så =) eller så väntar jag till imorrn då jag ska testa och tar en ny bild. Har ej tagit nått test idag men är så himla nyfiken. 
    Testet från igår är väldigt svagt men jag kan helt klart se det , men klart det är kul om andra konfirmerar det också. hehe. 
  • hggeli
    Jacqueline skrev 2017-03-08 07:05:46 följande:

Dagen efter fick jag detta

Och du var gravid då antar jag?? har svårt se strecken på bilderna, de ä mkt ljusa. Antar att mitt säkert är ljust idag också för kanske är ungefär som dina streck. Är nog bra vänta till imorrn, då har jag väntat två dagar. Borde synas mer. 

Vad har du för erfarenhet av dessa test???? Visar de evaplinjer eller så? Har tagit dem tidigare och aldrig fått nån linje så det känns ju lite positivt. Samma för dig eller brukar de visa falska spöklinjer enl din erfarenhet?? 
  • hggeli
    Hallonfrossa skrev 2017-03-08 07:27:17 följande:
    Man ser ju något, men är den redigerad bilden? I så fall tänkte jag fråga om jag kan få se orginalet? :)
    Pyttelite, detta är orginalet =) :
  • hggeli
    Hallonfrossa skrev 2017-03-08 07:27:17 följande:
    Man ser ju något, men är den redigerad bilden? I så fall tänkte jag fråga om jag kan få se orginalet? :)
    haha glömde lägga upp bild:

• hggeli
    Jacqueline skrev 2017-03-08 07:16:27 följande:
    Fick aldrig spök på dem men som du säger så va dem väääldigt ljusa första två dagarna som man kunde ana streck ,före det var dem helt blanka.

Går in i vecka 36 idag

Denna bild är ytterligare en dag senare.
    Åhh vad glad jag blir. Tänkte det också eftersom jag aldrig sett linjer förr med dessa. Eller skuggor eller nått sånt, de har varit klart negativa. Jag tror dessa kräver lite högre hcg också för att visa. Tog tidiga tester för ett par dagar sen och de visade också ljusa ljusa ljusa linjer men sen tog jag dessa och de var negativa. Clearblue visade nån slags skugga men tog det som negativt. Sen väntade jag 3 dar så fick jag denna svaga linje på detta. Gud så spännande jag hoppas så. Men tror nog ändå jag är gravid. har molvärk och superömma svullna bröst. Känner mig gravid. 
    Grattis till snart fullgången graviditet :D
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester