• hggeli

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

jhk88 skrev 2017-05-26 17:01:39 följande:

Dagens test jämfört med gårdagens... gårdagens test till vänster...

Tycker mig se nått :)
  • hggeli
    Jssia skrev 2017-05-26 14:39:42 följande:

Förlåt men detta måste väl ändå vara ett plus? Vi har försökt i 1 år så jag vågar inte riktigt tro på det! Har BIM på måndag och det är ett predictor early och bilden är tagen inom tiden! Bli så lycklig om detta är sant!!

Absolut!!! :)
  • hggeli

Blir lite nervös mitt streck är svagare än igår. Har stigit 3 dar i rad men så lite svagare idag. Jag hoppas att urin var mer utspädd bara :O blir så.nervös då vi försökt 1 år 2 månader och tyckt mig se streck förr men aldrig så starka som denna gång. Igår var väldigt tydligt.

Nån som fått svagare en dag eller ett test? Kan ju va lite fel på testet också. Det är ju ett streck ändå.

• hggeli

Här är ett till på dagens test. Är detta för svagt för att vara äl +12???

• hggeli

Puuh nu vart det starkare tycker jag. Hade nog svag urin i morse.

Hjälp mig. Hade ni tolkat detta som positivt? :D

PS. Testet ser nästan inte helt torrt ut än. Är på äl +12 tror jag

• hggeli
    Ankissen skrev 2017-05-27 10:05:24 följande:
    Jag tycker det ser ut som ett svagt positivt nu. Har inte sett på dina tidigare så det är ju ett framsteg. ;) Testen får ju vara svaga innan bim. Jag väntar mitt tredje barn (tror jag, bf+5 idag och han kommer inte ut!) och denna gång testade jag inte plus förrän bim+2, fast jag fått + fyra dagar innan bim med de andra två, på vanliga cb. Lycka till! Kram!
    Tack ja visst gör det de, är ju alltid svårare få de att synas på bild. 
    Blev så rädd då det var lite svagare imorse men tror det var urinkoncentration och jag är ju bara på bim-2. Nu vart det lite starkare än igår om än ännu svagt.

Är ju lite olika när ägget fäster och det blir starkt positivt. Så jag hoppas det ej gör nått det är svagt ännu.

Grattis till dig hoppas bebbe kommer snart <3 kram =)
  • hggeli
    frestelsen skrev 2017-05-27 10:06:18 följande:
    Du får helt enkelt ha is i magen. Eftersom det är svagt betyder det att du har låga nivåer hCG. Om det betyder att nått är fel eller att ägget nyss satt sig i livmodern går ju inte att säga. Men du får tänka att du har tagit ett test innan bim o då kan man absolut inte räkna med att de ska va super starkt. Så som sagt is i magen till efter bim:)
    Japp du har helt rätt, men det är svååårt =) 
    Tolkar detta som positivt iaf. Oh att det ökat sen igår. Det jag tog imorse var nog missvisande vilket känn positivt.
    Nu hoppas jag bara det går bra hela vägen och blir ännu starkare. Är ju tidigt ännu som ni säger.
  • hggeli
    vikikik skrev 2017-05-27 10:05:43 följande:
    Hej tjejer kan jag börja tro att dessa är plus? Översta ÄL+10 Clearblue ÄL+11.
    ser på det högra tycker jag :)
  • hggeli
    vikikik skrev 2017-05-27 10:05:43 följande:
    Hej tjejer kan jag börja tro att dessa är plus? Översta ÄL+10 Clearblue ÄL+11.
    ser nog på båda förresten, men svagt, hade tolkat som positivt men andå tagit ett till för aatt se att det är riktigt starkt sen ;) men sån är jag. vill ha det där BFP(big fat positive hehe)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester