• jagvetallt2

Explosion i Oslo

Ja nu verkar det som om någon kopierat självmordsbombaren i sthlm, fast denna verkar lyckats bättre med smällen iallafall.. jag får säga som mona sahlin, mångfald är så spännande. kan inget annat än hålla med.

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article4180673.ece

• Svar på tråden Explosion i Oslo
  • Flashbulb

Nu är det bekräftat att det är ett terrorattentat.  Är så sjukt trött på det här samhället.. tycker synd om er som föder barn till den här världen. De kommer att få uppleva ett helvete om 30-40 år.  Förhoppningsvis är man död då..

• bitte67
    jagvetallt2 skrev 2011-07-22 16:00:09 följande:
    Ja nu verkar det som om någon kopierat självmordsbombaren i sthlm, fast denna verkar lyckats bättre med smällen iallafall.. jag får säga som mona sahlin, mångfald är så spännande. kan inget annat än hålla med.

www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article41806...
    Du tycks veta mer än vi andra. Det är inte bekräftat vem eller vilka som har gjort detta.
  • bitte67
    Studentpappa skrev 2011-07-22 17:07:25 följande:
    Dags att börja lämna alla muslimska-länder till sig själva nu. Låt skiten vara bara, det är ju vad terroristerna vill. Låt de sköta sig själva och återgå till stenåldern så slipper vi lida för det åtminstone. 
    Förbannade jävla kamelknullare vad arg jag blir  
    Var någonstans står det att det är muslimer som står bakom detta? Hur kan du vara så säker? Du vet väl att av alla terrorattentat i Europa de senaste åren är det bara 2 procent som utförts av muslimer...
  • fisförnäm
    Flashbulb skrev 2011-07-22 17:36:17 följande:
    Nu är det bekräftat att det är ett terrorattentat.  Är så sjukt trött på det här samhället.. tycker synd om er som föder barn till den här världen. De kommer att få uppleva ett helvete om 30-40 år.  Förhoppningsvis är man död då..
  • Jamo

Största invandrargruppen i Oslo är väl svenskar? De berikarna du tänker på?

• butterflower
    Flashbulb skrev 2011-07-22 16:37:52 följande:
    Var är källan på att en kulturberikare ligger bakom detta?
    En vadå???
  • Studentpappa
    bitte67 skrev 2011-07-22 17:42:44 följande:
    Var någonstans står det att det är muslimer som står bakom detta? Hur kan du vara så säker? Du vet väl att av alla terrorattentat i Europa de senaste åren är det bara 2 procent som utförts av muslimer...
    Nej just det ja det kan ju lika gärna varit en svensk.. 
    Det är väl helt enkelt för att Norge inte har några naturliga fiender, ingen tidigare inhemsk separatiströrelse eller dylikt. Norge är inte Tjetjenien, Irland eller Ryssland därför sätter jag mina slantar på en kamelryttare sätter du emot?
    Tragiskt är det vilken än som gjort det.  
  • why the face

Måste vara såna där förbannade samer. Alla minns väl bombattentaten av "Aktionsgruppen mot fria fjälljakten" 1998.

Svar på tråden Explosion i Oslo