• jagvetallt2

Explosion i Oslo

Ja nu verkar det som om någon kopierat självmordsbombaren i sthlm, fast denna verkar lyckats bättre med smällen iallafall.. jag får säga som mona sahlin, mångfald är så spännande. kan inget annat än hålla med.

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article4180673.ece

• Svar på tråden Explosion i Oslo
  • AAlexander01
    Velour skrev 2011-07-23 14:21:07 följande:
    Jomen tjena! En till som hänvisar till Illuminati. Inte för att precis ALLT är fel, men skulle de verkligen inneha hela sanningen?! Bara Illuminati? Du skämtar!
    Jag skämtar absolut inte! Varför skulle jag göra det?  Detta är otroligt viktigt för vår framtid!
    Öppna ögonen och läs på!
  • Velour
    AAlexander01 skrev 2011-07-23 14:31:42 följande:
    Jag skämtar absolut inte! Varför skulle jag göra det?  Detta är otroligt viktigt för vår framtid!
    Öppna ögonen och läs på!
    Haha, jag har läst och jag har sett hur Illuminatifolk resonerar i verkligheten. Och någon sådan vill jag inte bli. Och ögonen är redan öppna, bara det att jag inte sväjler vilket skit som helst.

Och du, snyggt att försöka värva folk i en dag som denna, men man vet ju alltid hur sekter fungerar... 
  • AAlexander01
    Velour skrev 2011-07-23 14:34:50 följande:
    Haha, jag har läst och jag har sett hur Illuminatifolk resonerar i verkligheten. Och någon sådan vill jag inte bli. Och ögonen är redan öppna, bara det att jag inte sväjler vilket skit som helst.

Och du, snyggt att försöka värva folk i en dag som denna, men man vet ju alltid hur sekter fungerar... 
     Varför tror du att jag vill värva folk? Jag är inte med i någon sekt. Jag vill inte ha ett samhälle som bygger på rädsla och kontroll. Illuminati funkar precis som du. De vill förlöjliga och smutskasta folk som är emot dem.

Jag uppmanar folk att kolla allt som David Icke skriver. Läs detta! Det är viktigt!! Ha ett öppet sinne.
    Kolla hur världen ser ut! Undrar du varför så får du reda på det om du söker på David Icke på Youtube och även hans hemsida. 
  • ETSS
    AAlexander01 skrev 2011-07-23 14:45:47 följande:
     Varför tror du att jag vill värva folk? Jag är inte med i någon sekt. Jag vill inte ha ett samhälle som bygger på rädsla och kontroll. Illuminati funkar precis som du. De vill förlöjliga och smutskasta folk som är emot dem.

Jag uppmanar folk att kolla allt som David Icke skriver. Läs detta! Det är viktigt!! Ha ett öppet sinne.
    Kolla hur världen ser ut! Undrar du varför så får du reda på det om du söker på David Icke på Youtube och även hans hemsida. 
    Varför ska man vilja det? Han är inte ens trovärdig ibland konspirationsteoretiker. Världen är "ond" nog ändå (som det bevisades igen i går) utan att man behöver tro på sagor.
    Folk dör i vanvettsdåd utan Illuminatis inverkan. Det är en sådan värld vi lever i.
  • FMGA
    jagvetallt2 skrev 2011-07-23 13:05:06 följande:
    ja det va en högoddsare som vann, som när lordie vann eurovisionsongcontest, vem kunde tro det. orsaken va ju islamiseringen dock, men attack utförd av en högerextrem idiot. han gjorde det för att man inte tog islamiseringens hot på allvar..sossarna fick lida för detta..
    Men visst har dina fantasier om att utrota människor relevans.

Ett stort antal barn har blivit mördade av en galning - det är fantasier om att mörda eller utrota människor utgör jordmånen för de galningar som försöker ta med sig fantasierna till verkligheten.

Skaffa dig lite verklighetskontakt - det var ingen högoddsare som vann, det var en massa barn som blev mördade av en tokig högerextremist.
  • jagvetallt2
    FMGA skrev 2011-07-23 14:54:51 följande:
    Men visst har dina fantasier om att utrota människor relevans.

Ett stort antal barn har blivit mördade av en galning - det är fantasier om att mörda eller utrota människor utgör jordmånen för de galningar som försöker ta med sig fantasierna till verkligheten.

Skaffa dig lite verklighetskontakt - det var ingen högoddsare som vann, det var en massa barn som blev mördade av en tokig högerextremist.
    så du hävdar att det va en lågoddsare? ja det är ju vanligt med folk som dräper närmare 100 barn, det är ju vardagsmat här, nej just det, har aldrig inträffat, alltså en högoddsare..
  • jagvetallt2
    Velour skrev 2011-07-23 14:22:50 följande:
    TS, du är rolig du. Man ser hur du försöker slingra dig Först skyller du allt på mångfalden och sen skyller du på islam och säger typ "ööh vadå, det var ju han motiv". Lägg ner, haha!
    slingrar mig inte, detta är unikt i norge, alla trodde först det var utomstående, endel tog också på sig det, men drogs tillbaka..gärningsmannamotivet kommer att kunna härledas till politikernas roll gällande islamiseringen i norge.. utan tvekan., vänta och se..
  • AAlexander01
    ETSS skrev 2011-07-23 14:51:05 följande:
    Varför ska man vilja det? Han är inte ens trovärdig ibland konspirationsteoretiker. Världen är "ond" nog ändå (som det bevisades igen i går) utan att man behöver tro på sagor.
    Folk dör i vanvettsdåd utan Illuminatis inverkan. Det är en sådan värld vi lever i.
    Det är möjligt att de inte ligger bakom alla dåd men jag vill bara att vi ska vara uppmärksamma. 
    Obama var blixtsnabb med att försöka stärka sin (CIA.s) närvaro i Norge:

-And it´s a reminder that the entire international commuity has a stake, in preventing this kind of terror from occuring and that we have to work cooperatively together both on intelligence and in terms of prevention of these kinds of horrible attacks.. 

Varför, tror du?  När människor är rädda går de såklart med på att bli kontrollerade. 
    Ännu en gång Läs och kolla det David Icke publicerar. Det finns naturligtvis andra men jag kan inte nog
    betona hur viktigt det är!

Jag vill bara att folk ska vara uppmärksamma. Allt är inte vad det ser ut att vara! 
  • ETSS
    AAlexander01 skrev 2011-07-23 15:05:34 följande:
    Det är möjligt att de inte ligger bakom alla dåd men jag vill bara att vi ska vara uppmärksamma. 
    Obama var blixtsnabb med att försöka stärka sin (CIA.s) närvaro i Norge:

-And it´s a reminder that the entire international commuity has a stake, in preventing this kind of terror from occuring and that we have to work cooperatively together both on intelligence and in terms of prevention of these kinds of horrible attacks.. 

Varför, tror du?  När människor är rädda går de såklart med på att bli kontrollerade. 
    Ännu en gång Läs och kolla det David Icke publicerar. Det finns naturligtvis andra men jag kan inte nog
    betona hur viktigt det är!

Jag vill bara att folk ska vara uppmärksamma. Allt är inte vad det ser ut att vara! 
    Struntprat. Räcker det inte med att några galningar mördat människor? Måste det vara en konspiration? Gör det det hela mer förklarligt?
  • Jamo
    jagvetallt2 skrev 2011-07-23 14:58:41 följande:
    så du hävdar att det va en lågoddsare? ja det är ju vanligt med folk som dräper närmare 100 barn, det är ju vardagsmat här, nej just det, har aldrig inträffat, alltså en högoddsare..
    Så det är ett amerikanskt fenomen? Brukar ju vara där dom skjuter barn och ungdomar...
Svar på tråden Explosion i Oslo