• ohbaby

Syjunta för gravida!

Det här är en tråd där vi kan dela med oss av olika sy-/stick-/virk-/pyssel-projekt för oss och våra kommande bebisar!

Lägg in bild och beskrivning eller länk till beskrivning på sånt du gör/gjort eller vill tipsa om!

Finns ju mängder av roliga grejer att göra bara för skojs skull men också som sparar oss en del pengar:)

• Svar på tråden Syjunta för gravida!
  • gröna L
    Miss Giggle skrev 2012-02-02 17:57:37 följande:
    Hjälp! Stoff och stils nya mönster och tyger har kommit. Kommer bli ruinerad!
    Hurra! Luftballongtyget var jättefint! Och jag vill sy typ hälften av djuren i katalogen Skrattande Några härliga trikåtyger fanns det också. Hade önskat mig mer fin mönstrad velour bara Glad
  • Miss Giggle

Jag gillade ballongerna med! Fick beställning direkt på en klänning t dottern
    Även flodhästarna och cupcakesen
    Gäller väl att handla fort så det inte tar slut!

• Kastrull
    Diddi Puff skrev 2012-02-03 18:15:03 följande:
    Här finns lite mönstrad velour och mycket fina tyger.
    www.liandlo.com 
    Någon som handlat där? Hur är kvaliteten?
  • Miss Giggle

Jag har mest köpt på jny tidigare, deras är toppen. Annars blir det mkt stoff och stil iom att jag bor så nära.

• ohbaby

Mamarie: vilken praktiskt
    Håller på och knåpar ihop skötbordet och får inte alltinget som vi vill ha där så ska jag sy nåt liknande har jag tänkt.

Idag har jag pysslat ängla-halsband som nu dinglar på magen. Som en skyddsängel
    Bild finns på min blogg! (Kan inte lägga in bilden eftersom jag surfar från mobilen)

• Fixarfia

Jättefint Mammarie!

Jag har klätt om mitt spjälsängsskydd! Blev riktigt snyggt , om jag får säga det själv Flört

• Moniqe1979

vad snyggt Mammarie.

Är det någon som kan tipsa om bra webshop som har flanell tyger? (utöver gamla hederliga stoff och stil då)

Svar på tråden Syjunta för gravida!