Stinis83 skrev 2011-12-25 20:37:58 följande:
Kalksten, jag har också det till och från men det beror nog mest på min förlossningsskada :) Hjälper inte salvan så finns det stolpiller också, det är bra ifall man får invärtes som jag får. Hoppas att det går över! Drick mycket vatten så du undviker att bli hård i magen ;)
Ah hu! :(
Köpte salvan igår o de känns i princip inget idag, va supoerduktig emd att dricka massa vatten o katrinplommonjuice igår! =)
Ellieott skrev 2011-12-25 20:44:39 följande:
Kalksten84: går att handla i e-butiken
Ah =)
Mary Jo skrev 2011-12-25 21:47:56 följande:
Rean börjar 07.00 på pop hemsida! Dock kan man ibland handla innan så vill man verkligen fynda så kan man kika innan. Tjoho!
Tackar för tipset!
candydarling skrev 2011-12-26 06:24:22 följande:
Tack så mycket Kalksten & ohbaby! :) den växer så det knakar!
Kalksten: fasen vad jobbigt! har hittills klarat mig undan såna jäkelskap men man vet ju aldrig. Måste säga att jag verkligen inte haft någonting att klaga på hittills, min graviditet har frutom illamåendet i början varit kanon hela vägen!
hihi ja de e härligt, tycker verkligen man fått en riktigt rejäl kula nu - mys!
Ja fyfan de va skitjobbigt att behöva ha på julafton som tur e så va man ju inte på jobbet utan kunde ligga o sitta hur mkt jag ville men faaan va ont de gjorde hela tiden utom i vissa sitt/ligg ställningar.
men va på apoteket i går förmiddag o köpte salva som ska hjälpa o på eftermiddagen va de mkt bättre o idag är det nästan borta! Det gör liksom inte ont längre så j-a skönt!
man kan ju tydligen få de efter förlossningen, varannan människa får de någon gång i livet :S
Men jag hoppas du slipper för de va inte trevligt! Det gäller att inte va pryd när man är gravid ;)
Tur jag e ganska opryd :P
Det är skönt du haft en bra graviditet!
Jag tycker att jag också haft det, mådde illa första 10 veckorna, visst sen va de lite tumult med blödningarna och har ju ryggvärk men det är ju inte så att man inte överlever ;) kan ju fortf jobba o så räknar man ju med att få någon form av krämpa, så jag njuter i det stora hela! =)