• Kalksten

Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD

IEmelieI skrev 2011-12-04 17:59:24 följande:
    Precis, man kan ju inte direkt förvänta sig att man inte ska gå upp något, speciellt inte när man är smal sen innan grav. Jag hade vart överlycklig om jag bara hade gått upp 6 kg. Så att jag slipper ha en massa att hå ner efter grav. Men helt seriöst så bryr jag mig inte speciellt mycket. Jag äter hälsosamt, så jag vet att jag har inte gått upp pga skit mat och godis.
    Mina vänner som gått upp 20-25 kg har också levt sunt så det är ju liksom inte det att man flobbar i sig, våra kroppar är olika och våra bebisar också.
  • Kalksten
    Jag menade inte att låta nedvärderande elelr anklagande  i alla fall, ville snarare få dem som känner sig missnöjda över sin viktuppgång/obekväma i den att tänka om för jag tror de eg är mkt fina och att alla andra tycker de strålar! Så allt jag ville säga var att jag hoppas o önskar att alla kan få känna sig fina o vackra som gravid!
    Ledsen om jag tolkades på annat sätt...
  • Kalksten
    Wielkip skrev 2011-12-04 18:17:55 följande:
    Med tanke på att du kritiserat allt jag skrivit som går att kritisera hittills så antar jag att du har något emot mig personligen.
    Och med tanke på att jag tidigare skrivit att jag lidit av ätstörningar så antar jag även att du hånar folk med andra sjukdomar och problem.

Tycker jag att det är hemskt att gå upp i vikt så gör jag det, hade jag opererat in ett par sillisar hade jag fått ångest för att vågen visar 1 kg mer trots att jag vet att det inte har något med fett/kalorier att göra.
    Har du aldrig haft anorexi/bulimi själv så förväntar jag mig inte att du ska förstå, men snacka inte om sånt du inte är insatt isånnafall.
    Jag hoppas inte att du tolkade mig som att jag hoppade på dig, visste inte att du haft ätstörningar. Då förstår jag ännu mer att det är jobbigt att gå upp även om det bara är 0,5 kg....hade ätstörningar på högstadiet...så jag vet hur jobbigt sådana småkilon är...
  • Kalksten

Vecka 25 idag (24+0) Jisses vad tiden går, idag har lillprinsen buffat och sparkat som bara den, sambon fick känna rejäla sparkar idag, ofta så slutar han sparka när han lägger handen på! Lugnande effelt antar jag =)
    Och i helgen har vi båda kunnat sitta o se hur magen hoppar o bonkar ut här o var, så himla mys!! =)

• Kalksten

Ni får ursäkta min förvirring idag!!!

Här kommer bildinlägget så som det skulle se ut! (suck vad trött jag blir på mig själv ibland, nog dags att få i sig lite mat innan dags att sussa!)

Vecka 25 (24+0) idag

Tror inte naveln kommer pluppa ut på mig inte se så djup den fortf är! :D

Det vi köpt hitills i klädväg!
    Tänkte vänta till januarirean nu och sedan tills vårkläderna kommer! =)
  • Kalksten

kom på att vi ju köpt lite till....lite tradera fynd som inte kom med på denna bild! :P

• Kalksten
    IEmelieI skrev 2011-12-04 21:59:48 följande:
    ooh är du också en tradera galning? :P

gick in en dag och la ett bud sen va jag fast. nu har jag lovat mig själv att inte handla nått mer :)
    hihi jepp!! ;)

heheh har också TRADERA -stopp nu!
  • Kalksten
    Lyckobebisen skrev 2011-12-05 00:18:27 följande:
    fin mage! :D och söt randig overall!
    hihi tack!!! =) Ja visst är den gosig!
Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD