Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD
Bra att veta det kanske inte tar så lång tid ändå....men nu är det ju snart jul så jag lär ju inte få veta förrän i början/mitten av januari om jag får det beviljat. Men vågar knappt hoppas ens...
Åhh massor av fina magar det poppat upp här i helgen!
Viplanerar09: Vilka fina kläder, helt i min smak! =)
ok...kan väl faktiskt ta o lägga ett fejs på mig cokså...har inte heller viljat visa det, viljat va anonym...men till er som man "känt" så länge nu kan jag faktiskt visa mig o nu vet ju alla man e gravid cokså här hemma så de e lugnt! =) Det är ju så kul att få ett ansikte på alla man pratar med! Vi har ju sett mer av varandras kroppar än man brukar med folk hahah lite sjukt eg :D
Kortet är taget förra sommaren o det andra på mig som bebis =)
kom på att bilden jag la upp va 3 år gammal ju haha......hinner ju förändras en hel del för varje år tycker jag, jag e en sån som ändrar frisyr ganska ofta o stil också...har man jobbat med kläder i 5 år så blir man lite skadad :D
Så här har vi en lite mer rättvis bild av mig innan graviditeten :)
Ja jättekul att få se ansikten på fler! =)
jag har ingen blogg men kul att ni andra lägger upp era, bra om alla kan bli samlade...faceprimer det funkar vilket som tycker jag men lägg i TS väl så vet vi att det är si som hänger här som läser!? =)
Idag har vi klätt granen =)
Ny vecka större kula :)
Vecka 27 (26+0)