• Kalksten

Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD

Mary Jo skrev 2012-01-11 12:21:37 följande:
    Kolla vilken gullig filt från HM,har dock en massa filtar själv men det är ju så mysigt till bebisen!

Åh vad fin!!
  • Kalksten
    Nikis skrev 2012-01-11 16:08:02 följande:
    Jaha har ni bestämt namnet William nu? :) Sött!!!
    heheh jepp Äntligen!! Eller nu har vi stått fast vid det sedan 1,5-2 mån tillbaka! =) Tack, ja vi gillar det verkligen!
  • Kalksten
    candydarling skrev 2012-01-11 16:45:44 följande:
    Precis kommit hem från besök hos BM och allting såg dunderbra ut utöver mina kassa järnvärden som blir lägre och lägre för varje besök. Dags att knapra järntabletter!

SF-måttet låg på 29 (V.29+4) så lillkillen växer som han ska och hjärtljuden låg på 125-130.

Tjoho vad fort tiden går! Idag ska vi hämta babykorgen som gått i arv i generationer och som nu, för första gången gått igenom en hel renovering med helt ny, skräddarsydd klädnad. Ska bli skitspännande att se den och för att inte tala om att få hem den, boa den och placera den i vårat sovrum! Skrattande
    Härligt!! =)

Ja tiden bara rinner iväg!!

Åh vad mysigt när den gått i arv! Sambon ska måla hans gamla spjälsäng vit i helgen, vi har mätt o kollat att den följer reglerna för spjälavstånd mm, känns lite kul att få ha något som han haft!
    Vi får troligtvis vår vagn denna vecka elelr senast början på nästa!
  • Kalksten
    leeza skrev 2012-01-11 16:59:22 följande:
    Hejsan!

Jag har kyvtittat frå början, men inte kommit av mig o lägga in nån bild!
    Här är en bild från idag, jag är i vecka 29-5 och väntar mitt andra barn.
    Var på inskrivning idag (har bott utomlands) och ligger på normal på kurvan, 28. 

Så fin mage! Välkommen i tråden =)
    Stinis83 skrev 2012-01-11 17:06:32 följande:
    Välkomna alla nya i tråden, vilka fina magar ni har!

Här är min monstermage i vecka 32... :) 

Kanske inte så konstigt att det känns väldigt tungt nu? :)
    Men så fin och du har då bara fått mage du! =)
  • Kalksten
    Stinis83 skrev 2012-01-11 18:07:36 följande:

Tack tjejer! :D Det är ju min bm som tycker att jag börjar bli tjock och att jag måste passa på vad jag äter ;) Men jag undrar var mina +15 kg har tagit vägen, de måste ha lagt sig bara på magen och lite på rumpa och lår (som inte syns på bilden av en anledning) ;)

Tycker hon du är TJOCK??? som en annan skrev så är du ju verkligen smal i övrigt det ser man på armar o ansikte så det va konstigt hon tyckder de!

superfina kläder du köpt!!
  • Kalksten
    Ellieott skrev 2012-01-11 19:30:56 följande:
    Idag, vecka 32+1:

Lite dåliga bilder tagna med webkameran i kasst ljus, men ändå
    Vilken fin rund bebismage!!
  • Kalksten
    Marielle85 skrev 2012-01-12 12:42:42 följande:
    Jag har BF 10 mars och väntar en liten William jag med. =) Sååå fint namn!
    hihihi  så roligt!! =)

Ja visst är det ett fint namn!
  • Kalksten

Jag har inte heller fått några bristningar än *peppar peppar*!
    Har lite bak vid sidorna, typ på höfterna, lite ljuda streck i husen efter upp och nedgång i vikt sedan flera år tillbaka. men de stör mig inte eftersom jag typ aldrig ser dem o de är som sagt ljusa o känns mest när man tar på dem.

• Kalksten
    Mary Jo skrev 2012-01-12 23:31:14 följande:
    Magen v.30

Förresten! Amningsbhar är ju oftast ganska fula och tråkiga HÄR finns en ny(?) sida med fina amningsbhar,
    kommer nog beställa en bh därifrån oavsett om jag ammar eller inte! Och bra priser.
    glammom.se/
    Så fin så fin!!
  • Kalksten
    oDitAo skrev 2012-01-12 22:09:13 följande:
    Här kommer min megamage i v30 (29+0) hade förra gången sf mått 24 i v 25(tror jag) och sist gång hade det stigit till 29! i vecka 28. Hoppas bara bebis låg knasigt, fast barnmorskan tyckte det va bra..........

Fin mage! Shit tjejer nu är vi verkligen gravida...det syns på oss alla....det är inte långt kvar!!
Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD