Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD
jag vill verkligen ha hem vår vagn nuuu...men den skulle levereras till Babbyproffsen v.1 =)
gott nytt år finisar!!
Navelpiercings-ärret har vandrat från osynligt inne i naveln till en bra bit ovanför nu. snart är det nog ingen navel kvar! Vikten har gått ner med 0,2kg sedan förra veckan. Knäppt när magen ändå växer så det knakar :s
Kalksten84: javisst! Shit vad fort det går! Tycker det är skitkul med en i samma vecka, framför allt längre fram. Undrar vem som ploppar ut sin först!
Åh så fin!!
Jag känner att min har vuxit enormt iförgår till idag, har varit rödflammig o kliat och upptäckt de första små bristningarna på undersidan av magen, så nu växer det så det kanakar!
Knasigt att du gått ner i vikt, men så kan de kanske bli elelr ja det kan det ju uppenbarligen ;) Vägde mig just och jisses 73,9 kg, i onsdags vägde jag 72,5 :D Så totalt ca 9kg upp nu sedan inskrivningen.
hehe ja sjukt kul att vi båda väntar killar samma dag..så det blir mkt spännande att se vem som ploppar först!
Massa söta magar o fina vagnar! Vår vagn kommer nog denna vecka =)
Då har vi varit för andra ggn och lyssnat på lilla hjärtat som slog med jättefina hjärtljud sa BM, det gör en så stolt och glad! han sparkade på dopplern efter ett tag o blev irriterad på BM ;)
Vi mätte också magen och lillen följer sin kurva exemplariskt, låg på SF måttet 24 i vecka 24 och nu i vecka 29 låg det på 29.
Mitt blodtryck va mkt bra fortfarande 117/22 men däremot hade mitt järnvärde sjunkit sedan sist från 120 till 107 så nu får även jag börja med de där järntabellerna...fasar lite för det efetrsom jag lätt blir förstoppad trots jag äter en hel del fiber.
har börjat jobba idag efter över en veckas semester, det funkade bra men vi hade så lite att göra så jag kunde sitta ner mkt vilket var skönt. Min chef är så förstående och säger jag helt för känna efter för hon menar det är viktigt att inte slita ut sig för man behöver orken sen när barnet ska födas o har fötts. Dessutom får jag styra mina dagar ganska mkt själv beroend epå hur mkt jag orkar jobba, så har jag haft det sedan 2 nov efter jag vart sjukskriven en månad för missfallsrisken vid blödningarna. men hittills har heltid fungerat vilket är skönt!
Här e jag på vårt mysiga nyårsfirande! =)