• Kalksten

Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD

Bittersweet2012 skrev 2012-01-08 14:54:09 följande:
    @Weilkip: haha! Trodde att det va bara jag som tyckte att kläderna från PoP va så himla tråkiga . Va inne hur många gånger som helst men hittar aldrig nåt jag tycker om. Sen visst är det bra kvalité, men med tanke på att kläderna i storlek 50-62 används typ 1-2 månader (o då använder man inte samma plagg varje dag), då tycker jag att det funkar med H
    Jag älskar POP men jag köper inget till fullpris i de här stl som de, precis som du säger, växer ur med en gång typ! POP och andra bra märken kan jag gärna få och jag kan tänka mig att köpa något sen när jag vet att han kommer kunna ha de lite längre o slita på det.
  • Kalksten
    Lyckobebisen skrev 2012-01-08 22:42:08 följande:
    Nej men gud, jag ska alltid lägga upp bilder här, får ju värsta ego boosten.
    Tack så mycket!

Det var så fantastiskt, har ju inte hållt en bebis på många många år, så det kändes i lilla hjärtat att oj, är det såhär liten han ska vara och OJ! ska vi ha en sånhär själva?

Ja, det är snart dags..
    Imorgon går vi ner på 59 dagar kvar och det känns ju helt sjukt.
    som sagt vad snygg du e, gillar din stil!!

åhhh mysigt att få hålla liten bebis, senast jag gjorde det va i juni 2010!
    Igår när jag var nere på förlossningen för att ta en CTG kurva pga av de jobbiga o obehagliga tryck o värk jag har i magen så såg jag 2 nyfödda små pluttisar...jag höll på att börja lipa! =)

Ja det är nästan svindlande att t'nka på hur lite tid det faktiskt är kvar!
  • Kalksten
    Imagine this skrev 2012-01-09 19:52:58 följande:
    Håller på att fixa i lillans rum och så här blev hennes fondvägg när jag målat den klart. 

Sitter och tittar igenom lite bilder från då sonen var liten. Här är han 8 veckor gammal. Man längtar inte mindre efter sin lilla bebis då man ser bilder och minns tillbaka då sonen var liten!!

Men shit vad duktig du är, snyggt det blev!!
    och vilket otroligt fint kort på dig o sonen!
  • Kalksten
    Evelinas skrev 2012-01-09 23:10:47 följande:
    År nu i v. 30 och jag har blivit fru Solig

ÅHH GRATTIS!! Vad fin du e!
  • Kalksten
    emmachristina skrev 2012-01-10 15:20:24 följande:
    Min bebismage i vecka 32, snart 33 Skrattande

vilken otroligt fin mage!
  • Kalksten
    ZebraMyran skrev 2012-01-10 17:27:28 följande:
    Vad har ni för sf-mått & vilken vecka är ni i?
    Är i vecka 32 & har sf-mått 30
    V. 29 SF-mått 29
  • Kalksten
    Williamoliten skrev 2012-01-11 15:15:24 följande:

Hej alla fina magar :)

La in mycket foton i början av tråden men var ett tag sedan nu.

Lägger upp bilder idag när jag går in i vecka 30!!!! 29+0 :) Gud så underbart!

Vad tror ni det finns därinne??????
    Så fin du är, snygg klänning! Jag har massor av liknande i olika färger - gillar att framhäva magen! =)

hihi din o min mage e väldigt lika, liksom platt mitt fram. men det är inte jämt den är lika platt längre bara ibland beroende på hur han ligger antar jag =) och jag väntar en pojke så jag tippar på att du också gör det! Vad har du för BF? Vad har hjärtljuden legat på?
  • Kalksten
    Williamoliten skrev 2012-01-11 15:36:50 följande:
    Hihi tack!!!!

Bf 27 mars:). Hjärtljuden har varit 154 på 2 besök.
    Har en 6 årig pojke redan, magen har varit mer annorlunda denna gång men nu senaste dagarna tycker jag den liknar mer o mer magen med min son :)

Så spännande att gå och fundera :)
    Spännande!! =)
    Jag har BF 24 mars o väntar en liten William :)
  • Kalksten
    viplanerar09 skrev 2012-01-10 19:46:37 följande:
    Jag har haft samma Sf-mått som vecka. Sist hade jag i vecka 31+3 SF-mått 31
    Men ligger du då precis som jag över normalkurvan?
Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD