• Kalksten

Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD

Tila skrev 2012-01-31 12:30:09 följande:

Vecka 36 <3

Hur är de med dig? Va inte på vattengympan de 2 senaste gångerna..? Det var en fröjd att komma dit efter 1 mån uppehåll...min rygg vart helt paj men kändes mig som en ny människa efter första passet! Hoppas de är bra med dig iaf o magen växer o e fin ser jag! =)
  • Kalksten
    Tila skrev 2012-01-31 17:10:41 följande:
    Åker ju in till barnmorskan i Visby  varannan vecka nu plus att det har varit föräldragrupp så det har varit lite väl mycket resor till stan ändå så jag har sagt upp min plats, skulle ha varit skönt att fortsätta men tiden räcker inte riktigt till tyvärr. 
    Förutom en jobbig förkylning just nu så är det helt okey faktiskt, ont i fogarna och sammandragningar men det hör väl till antar jag :P Själv då? Är allt bra? 
    Ahh förstår då blir det en hel del resor ja! Trodde ni gick på f-grupp o så i H. Har ju en kompis som går där o de ska ha 3 mars.
    Har också blivit lite mer förkyld igen o de fasiken jobbigare nu när bebisen trycker så på lungorna!
    Annars är det kanon förutom min rygg då som värker o pallar inte för mkt gå, stå eller användande av kroppen så jag har varit sjukskriven sen 9 jan o gick på gravpeng i går så inge mer jobb innan förlossningen.

Ta hand om dig o lycka till, känns som att nu kan bebisen komma när som, ni har ju bara 1 mån kvar!! =)
  • Kalksten
    Blå fågel skrev 2012-01-31 21:01:25 följande:
    Hej alla Solig

Jag har sett alla era fina bilder och tänkte bidra jag med  =)

v.28+6 (tyckte då att jag var stor men ser nu att det har hänt grejer sen dess)

v.31+0 (i söndags) +12kg

spjälsängen =)

Fina vagnen - En Brio Happy med swivelhjul fick det bli =)   (slog till på rean)

Hoppas att ni alla mår bra. Själv har jag börjat känna av att det emellanåt gör ont i de nedre delarna där bebisen ska komma ut Flört, som om det trycker nedåt - har ni känt så?

BLÅFÅGEL: Oj ja et händer grejjer, fint! =)
    Åh vilken gullig filt, vart har du köpt den?

hihi ser att ni har exakt samma vagn som vi, Brio Happy 2012, mixed klädsel och svart chassit med swirvelhandtag, elelr har ni med sådana hjul fram? Vi har hårdlift o ni mjuklift va? vad fick ni betlaa för er?

Ja jag känner ilande stickningar o tryck neråt ofta nu, började denna vecka!
  • Kalksten

Williamoliten: vad fint barnrum ni gjort!!!

Vi har ett rum vi kan göra till barnrum men vi vill ha spjälsängen i vårt sovrum första halvåret minst, sen vet vi inte om vi ska bo kvar i denna lägenhet då vi letar annat boende så därför känner vi att vi skippar att göra i ordning ett barnrum nu, men håller på att skapa en mysig spjälsängshörna i vårt sovrum o det börjar bli riktigt mys =)

• Kalksten

Candydarling: om jag hade varit du hafe jag verkligen sett till att få det kollat för det låter, tycker jag, som att vattnet läcker o att förlossning är på h! Stort lycka till!

Mig kollade de idag på förlossningen för kag har haft mkt värkar flera dagar o extremt idag, var lite öppen men BM menade att så länge värkarna inte blir kraftigare eller att vattnet går eller jag skulle få rosa, bruna eller blodiga flutningar så är inte min förlossning på g än.

• Kalksten
    candydarling skrev 2012-02-15 07:00:55 följande:
    Kalksten: Du har rätt, ska ta och ringa och kolla med dom idag när telefontiden är öppen.

Herregud hörrni nu går det undan! Strax i mål! :)
    Bra tjejen =) Hoppas inte lillen er vill titta ut redan nu, antar ni känenr som vi att minst 2-3 veckor till kan den lille busen få ligga kvar?! =)
  • Kalksten

ja jag håller med Scorpio: Till förlossningen kan man ju ringa dygnet runt o det är ju dit man ska ringa efter v.22....

Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD