Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD
Vecka 36 <3
Vecka 36 <3
sånna fina magar!!
v.31+0 (i söndags) +12kg
spjälsängen =)
Hoppas att ni alla mår bra. Själv har jag börjat känna av att det emellanåt gör ont i de nedre delarna där bebisen ska komma ut , som om det trycker nedåt - har ni känt så?
Viplanerar: Vilken cool o fin vagn!
Vad är det för märke?
Fin mage med! =)
Williamoliten: vad fint barnrum ni gjort!!!
Vi har ett rum vi kan göra till barnrum men vi vill ha spjälsängen i vårt sovrum första halvåret minst, sen vet vi inte om vi ska bo kvar i denna lägenhet då vi letar annat boende så därför känner vi att vi skippar att göra i ordning ett barnrum nu, men håller på att skapa en mysig spjälsängshörna i vårt sovrum o det börjar bli riktigt mys =)
Grattis K-girl så söt!!!
Candydarling: om jag hade varit du hafe jag verkligen sett till att få det kollat för det låter, tycker jag, som att vattnet läcker o att förlossning är på h! Stort lycka till!
Mig kollade de idag på förlossningen för kag har haft mkt värkar flera dagar o extremt idag, var lite öppen men BM menade att så länge värkarna inte blir kraftigare eller att vattnet går eller jag skulle få rosa, bruna eller blodiga flutningar så är inte min förlossning på g än.
ja jag håller med Scorpio: Till förlossningen kan man ju ringa dygnet runt o det är ju dit man ska ringa efter v.22....