Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD
Ja samma här...de måste simmat runt flera dagar här med!
Vilka härliga o fina magar det lagts upp!! =)
Vi har inte haft tid att ta kort för v.36 ännu, men gick in i v.36 igår så får ta kort i morgon! Sambon har jobbat.
Jag undrar också hur det går för Candydarling, kollade just hennes blogg o där har hon inte uppdaterat sedan igår....känns som en som uppdaterar varje dag så jag undrar om inte fröken candy är på förlossningen!! =) Spännande!!
Hon o jag har ju samma BF så rackarns om deras lillkille hinner ut före vår ;)
Så många finfina magar!!!
Jag har inte orkat lägga in på några veckor nu, vi tog nya kort idag för idag gick jag in i v.37 =)
Viplanerar: Så fin han är! och jösses vilken dramatisk förlossning....förstår att det måste varit chockerande! Lycka till med lillen!
Fina magbilder tjejer!!
Underbara bilder Lyckobebisen!
J N: Men så söt han är!!!
hihi men så söt hon är Tila!!
Grattis till alla små fina bebisar!!!!
Så fina bebisar ni fått!!!
och underbara magar som e kvar! =)
Här komemr min v.40 mage =)
+16kg sedan inskrivning
MIn slempropp har lossnat i delar, det började förra måndagen o fortsatte under tisdagen och då vart det som segt slem/snor (mmm yummy!) som var rosa och ljusgult, genomskinligt ibland och ljusbrunt ibland. På fredagen kom en rejäl seg slemmig del till och denna gång var det en rejäl blodstrimma i.
Har sedan i lördags haft extrem molvärk i ljumskar, mage och ländrygg, vart inne på FL igår och var öppen ca 1,5cm och tappen mogen men lite kvar BM tippade på ca 1cm av dem kvar knappt. Jag har vad man ofta som förstföderska får, en lång utdragen latensfas och det kan ännu hålla på i några dagar till innan jag når den aktiva fasen och då är förlossningsredo! Passerade BF i lördags.
Den 29 mars kom vår efterlängtade lilla prins, 52 lång och 4085g
Förlossningen gick jättebra och tog knappt 7h. Har skrivit min förlossningsberättelse i korta drag i fortsättningstråden =)