Dorian Ertymexx skrev 2011-07-08 16:02:10 följande:
Är Bandidos svenskar? Är ganska säker på att de själva väljer att betrakta sig som svenskar, och ytterligt rättrogna sådana.
Är Jehovas Vittnen kristna? Är ganska säker på att de själva väljer att betrakta sig som kristna, och ytterligt rättroggna sådana.
Unt so weiter. Att några fundisar och tokar kallar sig för X betyder inte att de är de yttersta och finaste representanterna för X. Abortläkarmördarna är i högsta grad kristna, men inte fan sätter vi hela kristendomen till svars på grund av dem. Inte heller gnäller vi på hela kristenheten för katolska kyrkans synder. Men så fort en muslim fiser så är hela islam, från Dakar till Djakarta, från Kongo till Kina, varenda en av miljarden muslimer tvärskyldiga?
Ja, jag tror att det finns svenska medborgare som är medlemmar i Bandidos?
Ja, jag skulle hävda att JV är kristna (även om de förnekar treenigheten). Jesus har en rätt speciel ställning enl dem.
Vad vill du ha sagt? Att det inte finns svenska bandidosmedlemmar? Att JV inte är kristna?
Vill minnas att jag ur en gammal diskussion med dig kunde härleda att medlemmarna i SKP (Sveriges Kommunistiska Parti) inte var riktiga kommunister, det inbillar de sig bara, så det förvånar med egentligen inte.
Att du verkar ha fobi mot att yttra minsta kritik mot den islamska sfären och allt vad som finns där är uppenbart, men annars kan du svara på frågan istället för att komma med irrelevanta motfrågor - är talibanerna muslimer eller inte?