• Vallivetu

10000-steg-om-dagen-tråden

Japp, nu har jag letat fram och dammat av min gamla stegräknare, och just nu visar den stolt upp 10484steg

Min plan är att gå minst 10000 steg om dagen, eftersom jag har läst i en hälsotidning att det är någon slags drömgräns för att gå ner i vikt.

Jag startar tråden mest för att jag inte ska fuska.... Tänker skriva varje kväll ( i den mån jag kan ) hur många steg jag tagit under dagen.

Vill någon hänga på???

• Svar på tråden 10000-steg-om-dagen-tråden
  • jojja

Jösses! Igår var ju bara en stor flopp! Knappt 2000 steg blev det *går och sätter på mig räknaren*

• bäbis nr2

Hej igen allihop.
    Har haft en svacka nu igen men hoppas att jag e tillbaks på allvar nu!!

Har inte tränat på nästan två veckor...blää....

Ska fixa 10000 idag

• Fru Glad

har oxå svacka, tjejen är sjuk och det har varit lite svårt att få ihop tiotusen, inte blir det lättare nu när det är helg snart...

välkomna alla nya, kul att se att det är fler som hakar på.

• Fru Glad

cia70 tycker det låter som ett bra förslag, välkomen att rapportera hur det går.

• cia70

Har satt på mig den nu... Ska strax ge mig av och hämta dottern på kyrkans barntimma, jag tror att jag går dit idag....

• jojja

*morr* Har tappat min stegräknare. Sitter inte alls fast någe bra. Får försöka hitta på nån abrovinkel så den sitter kvar!

• cia70

Det började inte bra...Den nya stegräknaren slutade fungera efter 336 steg...hade inte ens hunnit ut på promenad...letade fram den gamla, den slutade fungera efter knappt halva promenaden, (tror jag, kanske hade slutat tidigare)den stod på 1089 steg, så jag ger upp.............

• morningsunlight

*dammar av stegräknaren och hänger på er tjejer* Glad

/morningsunlight
Svar på tråden 10000-steg-om-dagen-tråden