• jojja

10000-steg-om-dagen-tråden

Hoho!
    Är numera ägare till en stegräknare som damp ner i posten vid lunchtid. Är det ok att hänga med här? Vore ju toppen om man kunde komma upp till femsiffrigt antal steg varje dag - har precis som ts läst om det rätt mycket senaste tiden!

• jojja

Jösses! Igår var ju bara en stor flopp! Knappt 2000 steg blev det *går och sätter på mig räknaren*

• jojja

*morr* Har tappat min stegräknare. Sitter inte alls fast någe bra. Får försöka hitta på nån abrovinkel så den sitter kvar!

• jojja

Jessika K--> Nu önskar jag att jag hade plustjänsten så jag kunde citera. Du skriver iaf "har jag knappt gått nåt utan bara varit hemma och städat" Om det är nån gång man går en jäklarns massa så är det väl när man är hemma och städar?? Så, räkna inte bort dig!!

Cia70--> Inte ge upp! Imorgon är en ny dag!

Jag ska ikväll anamma projekt "hitta den tappade stegräknaren" så jag hoppas att jag imorgon kan få räkna en hel dag
    Den kan ligga ungefär varsomhelst, och det mest spännande är att vi håller på och flyttpackar Så hittar jag den inte får sambon snällt köpa en ny

Svar på tråden 10000-steg-om-dagen-tråden