• Vallivetu

10000-steg-om-dagen-tråden

Japp, nu har jag letat fram och dammat av min gamla stegräknare, och just nu visar den stolt upp 10484steg

Min plan är att gå minst 10000 steg om dagen, eftersom jag har läst i en hälsotidning att det är någon slags drömgräns för att gå ner i vikt.

Jag startar tråden mest för att jag inte ska fuska.... Tänker skriva varje kväll ( i den mån jag kan ) hur många steg jag tagit under dagen.

Vill någon hänga på???

• Svar på tråden 10000-steg-om-dagen-tråden
  • Tesdy

Hej tjejer..

Här kommer förra veckans resultat. Lite si så där...

Måndag: 11444
    Tisdag: Glömde stegräknaren..
    Onsdag: 9400
    Torsdag: 9800
    Fredag-söndag : 18900 + 7500 för skottning.

Vilket ger ett snitt på 9500 på fem dagar. Inte så överdrivet nöjd men jag har kommit igång i alla fall.

• Jessica K

Får min stegräknare på onsdag tror jag... då ska jag börja räkna steg också
    Gick en timmes promenad påväg hem idag i allafall

• Fru Glad

Å vad kul med lite nytt folk i tråden (inte för att jag har ngt emot er andra!) Har gått 10260 steg hittills och tror inte det blir så många fler i dag, var på promenad på fm och det var tungt att gå i snömåddet, i uppförsbackarna var det lättare att lyfta vagen och bara köra på framhjulen!!! Var helt svettig på ryggen då jag kom fram.

• Vallivetu

HAHA! Tack! Liiiiite ot men det är ju ändå min trådstart så jag var tvungen att berätta

• Jessica K

Såklart att du ska berätta sånnt!

• bäbis nr2

Jättegrattis Bree!!!!

Då behöver du inte oss på ett tag

Men jag lovar, vi finns kvar om 9 månader.....

Idag blir det ingen långpromenad utan 45 min aerobics och lite knallande i affärer, borde ändå få ihop 10000.

Känns bra att var igång igen.

Skoj att det kommer in lite nytt å aktiva tjejjer ( är själv rätt ny här)
    Har mina sista 5 kilon kvar, de jobbigaste så jag behöver mycket peppning

Kram På Er ALLA

Svar på tråden 10000-steg-om-dagen-tråden