• Vallivetu

10000-steg-om-dagen-tråden

Japp, nu har jag letat fram och dammat av min gamla stegräknare, och just nu visar den stolt upp 10484steg

Min plan är att gå minst 10000 steg om dagen, eftersom jag har läst i en hälsotidning att det är någon slags drömgräns för att gå ner i vikt.

Jag startar tråden mest för att jag inte ska fuska.... Tänker skriva varje kväll ( i den mån jag kan ) hur många steg jag tagit under dagen.

Vill någon hänga på???

• Svar på tråden 10000-steg-om-dagen-tråden
  • Jessica K

Hihi har redan kommit upp i 12900 steg idag! Och ska til gymmet om 1,5 timmar tp

• Tesdy

Hallå här inne. Hur går det för er? Jag återkommer igen på måndag med min vecko tabell. Men jag tror det blir en bra vecka..

Kramisar Ninnsan

• Jessica K

Var hos pojkvännen i helgen och hade inte med mig stegräknaren... men gick 6-7 km både idag och igår, så några steg måste det ju ha blivit. Blir nya tag imorgon!

• Tesdy

Fattar inte varför jag loggas ut när jag skriver ibland. Men det var jag som skrev ovanstående inlägg.

• Jessica K

Åh! Vad duktig du har varit Ninnsan!

• Fru Glad

Här kommer förra veckans resultat, måste tyvärr medge att jag i fredags gjorde ett riktigt dåligt resultat, titta själva, det är så jag skäms...

Mån 10250
    Tis 12050
    Ons 10350
    Tor 11050
    Fre 2500 !!!
    Lör 5775
    Sön 12500

....men jag är rätt nöjd med de andra dagarna, lite svårt att få ihop det på helgerna.

• Tesdy

Tack Jessica K, ja jag ansträngde mig rejält förra veckan.
    Igår var jag iväg och monterade det som jag i vanliga fall ritar och hjälpter säljarna med att sälja. OJ oj jag satt inte still mer än 30 minuter på hela dagen. Så glad i hågen tittar jag på stegräknaren när jag kommer hem. Vad visar den Jo 1999 steg. Fanskapet har nollställt sig. F-N...
    Men fy katten vilken träningsvärk jag har efter gårdagen.

Ja ja det är bara att kämpa på.

• jojja

Hoho!
    Är numera ägare till en stegräknare som damp ner i posten vid lunchtid. Är det ok att hänga med här? Vore ju toppen om man kunde komma upp till femsiffrigt antal steg varje dag - har precis som ts läst om det rätt mycket senaste tiden!

Svar på tråden 10000-steg-om-dagen-tråden