• Xofina

Unga föräldrar i Stockholm som fått barn under 2011?!

Jag är en tjej på 21 år och har en liten kille som föddes den 15 februari i år.
    Vore väldigt kul att prata kanske tom. träffas med våra jämngamla barn Glad

• Svar på tråden Unga föräldrar i Stockholm som fått barn under 2011?!
  • emmap88

Hej!
    Jag har en liten tjej som är född den 4e februari. Hur går det med din lilla grabb?
    Vart i Stockholm bor du?

Kram!:)

• RuqiyaRaliya01

Hej på er
    har en son som är född i 13 december och vi bor i huddinge c ca 15 min till stan.
    vi vill gärna träffa andra.

var i stockholm bor ni själva?

kram

• Xofina

Hej på er! Glad 
    Grattis till era små mirakel!!
    Det går bra med min lille, hur går det för era små?
    Jag bor på Kungsholmen Glad Vart bor ni?

• emmap88

Hej!
    Det går toppen, trodde aldrig att det skulle vara såhär mysigt att vara hemma. Min lilla tös har börjat le och jollrar förfullt. Finns de nå mysigare?
    Jag bor i Upplands Väsby, ca 30 min med pendeltåg till stan :) Hur funkar allt hemma för er? Sysselsätter ni er med något kul, förrutom att mysa med bebis såklart.
    Jag håller på att möblera om förfullt hemma, min sambo blir tokig haha.

Vore kul att styra en träff med våra små bebisar så fort solen vill titta fram igen!

• Xofina
    emmap88 skrev 2011-05-05 22:14:57 följande:
    Hej!
    Det går toppen, trodde aldrig att det skulle vara såhär mysigt att vara hemma. Min lilla tös har börjat le och jollrar förfullt. Finns de nå mysigare?
    Jag bor i Upplands Väsby, ca 30 min med pendeltåg till stan :) Hur funkar allt hemma för er? Sysselsätter ni er med något kul, förrutom att mysa med bebis såklart.
    Jag håller på att möblera om förfullt hemma, min sambo blir tokig haha.

Vore kul att styra en träff med våra små bebisar så fort solen vill titta fram igen!
    Åh det är ju så roligt! Min kille har börjat skratta och man blir alldeles till sig, nästan så man står bredvid och gråter haha!
    Okej Glad nej vi går på promenader,etc. Vi gör inte så mycket om dagarna..vill gärna träffa andra mammor (vilket vi gör då vi går på föräldraträffar på BVC) men alla är så mycket äldre och man har inte riktigt något gemensamt.
    Gör ni något om dagarna?
    Haha gud så roligt, vi håller också på och gör om. Nu i helgen tapetserade vi om vårat sovrum så nu ska vi gå in på lillkillens rum, det är ju SÅ ROLIGT! Glad

Ja absolut, vi är på!
  • emmap88

Haha, men eller hur! Min tjej har små smilegropar, och hela ansiktet spricker verkligen upp i ett leende så fort hon ser oss. Det har gått så fort senaste tiden, men det är verkligen superhärligt med bebis!

Vi har inte börjat på vår mammagrupp ännu, den börjar i slutet på maj. Vi har dock gått på babymassage, och precis de flesta mammorna är lite äldre.

Vart på kungsholmen bor ni?
    Tycker absolut vi ska ses, ta en promenad eller fika eller så. :) Vi har blivit lite sjuka här hemma nu, men kanske kan ses i mitten på maj eller något?
    Jättehäftigt eftersom de bara skiljer två v mellan våra :) Min var egentligen planerad den 16e feb, så hon kom lite tidigare.

Kram!

• Empiiis

Hej. Jag är 21 och fick vår dotter 27/2 :) Finns i Huddinge. Glad

• emmap88

Välkommen Empiiis!
    Kul att vi blir fler! Vad heter din lilla flicka? Går allt bra? :)

• Empiiis
    emmap88 skrev 2011-05-06 17:50:19 följande:
    Välkommen Empiiis!
    Kul att vi blir fler! Vad heter din lilla flicka? Går allt bra? :)
    Tackar.

Hon heter Greta. Jo allt gå fin fint. Vi har en riktigt nöjd liten bebis. Förut hade hon väldigt ont i magen man antar att magen höll på att "vänja" sig med ersättningen då. Nu fungerar allt jättebra Glad Hon är vaken väldigt mycket och pratar och ler. Vägrar ligga ner, iaf på rygg. Vill bara ligga på mage och lyfta huvudet och titta runt eller sitta upp i vårat knä eller i babyskyddet. Hon hatar babysittern Tungan ute

Vad heter din lilla och hur går det för er då? Glad
  • Xofina
    emmap88 skrev 2011-05-06 16:57:33 följande:
    Haha, men eller hur! Min tjej har små smilegropar, och hela ansiktet spricker verkligen upp i ett leende så fort hon ser oss. Det har gått så fort senaste tiden, men det är verkligen superhärligt med bebis!

Vi har inte börjat på vår mammagrupp ännu, den börjar i slutet på maj. Vi har dock gått på babymassage, och precis de flesta mammorna är lite äldre.

Vart på kungsholmen bor ni?
    Tycker absolut vi ska ses, ta en promenad eller fika eller så. :) Vi har blivit lite sjuka här hemma nu, men kanske kan ses i mitten på maj eller något?
    Jättehäftigt eftersom de bara skiljer två v mellan våra :) Min var egentligen planerad den 16e feb, så hon kom lite tidigare.

Kram!
    Ja det är helt underbart! Men jösses vad tiden springer iväg!

Usch va tråkigt! Obestämd

Vi bor i Thorildsplan!

Ja men absolut! låter jätte roligt! Glad 
    Ja mega häftigt! Min grabb var faktiskt beräknad till 8 februari så han kom en vecka senare än beräknat Flört 

Kram!
    Empiiis skrev 2011-05-06 17:09:26 följande:
    Hej. Jag är 21 och fick vår dotter 27/2 :) Finns i Huddinge. Glad
    Hej på dig! Glad 
    Greta gud vad gulligt namn och jösses vilken duktigt dottra du har!
    Min pojke vill inte alls ligga på mage....haha han blir tvärsur! Men han måste ju träna satt..
Svar på tråden Unga föräldrar i Stockholm som fått barn under 2011?!