Unga föräldrar i Stockholm som fått barn under 2011?!
Jag är en tjej på 21 år och har en liten kille som föddes den 15 februari i år.
Vore väldigt kul att prata kanske tom. träffas med våra jämngamla barn
Jag är en tjej på 21 år och har en liten kille som föddes den 15 februari i år.
Vore väldigt kul att prata kanske tom. träffas med våra jämngamla barn
Hej!
Jag har en liten tjej som är född den 4e februari. Hur går det med din lilla grabb?
Vart i Stockholm bor du?
Kram!:)
Hej på er
har en son som är född i 13 december och vi bor i huddinge c ca 15 min till stan.
vi vill gärna träffa andra.
var i stockholm bor ni själva?
kram
Hej på er!
Grattis till era små mirakel!!
Det går bra med min lille, hur går det för era små?
Jag bor på Kungsholmen Vart bor ni?
Hej!
Det går toppen, trodde aldrig att det skulle vara såhär mysigt att vara hemma. Min lilla tös har börjat le och jollrar förfullt. Finns de nå mysigare?
Jag bor i Upplands Väsby, ca 30 min med pendeltåg till stan :) Hur funkar allt hemma för er? Sysselsätter ni er med något kul, förrutom att mysa med bebis såklart.
Jag håller på att möblera om förfullt hemma, min sambo blir tokig haha.
Vore kul att styra en träff med våra små bebisar så fort solen vill titta fram igen!
Haha, men eller hur! Min tjej har små smilegropar, och hela ansiktet spricker verkligen upp i ett leende så fort hon ser oss. Det har gått så fort senaste tiden, men det är verkligen superhärligt med bebis!
Vi har inte börjat på vår mammagrupp ännu, den börjar i slutet på maj. Vi har dock gått på babymassage, och precis de flesta mammorna är lite äldre.
Vart på kungsholmen bor ni?
Tycker absolut vi ska ses, ta en promenad eller fika eller så. :) Vi har blivit lite sjuka här hemma nu, men kanske kan ses i mitten på maj eller något?
Jättehäftigt eftersom de bara skiljer två v mellan våra :) Min var egentligen planerad den 16e feb, så hon kom lite tidigare.
Kram!
Hej. Jag är 21 och fick vår dotter 27/2 :) Finns i Huddinge.
Välkommen Empiiis!
Kul att vi blir fler! Vad heter din lilla flicka? Går allt bra? :)