Unga föräldrar i Stockholm som fått barn under 2011?!
Hej. Jag är 21 och fick vår dotter 27/2 :) Finns i Huddinge.
Hej. Jag är 21 och fick vår dotter 27/2 :) Finns i Huddinge.
Hej Hej Jag har en liten tjej som är född 7 mars som heter Melissa.
Jag är 20år och bor i vallentuna med min man men vi flyttar till kungsholmen om ca en månad.
Jag sitter mest hemma om dagarna så jag tycker det skulle vara jätte
roligt att träffa andra mammor med barn i samma ålder.
Jag trivdes inte så bra i min föräldrar grupp då alla var så mycke äldre än mig.
Kram och grattis till er alla!
16de låter bra :)
Inatt sov vi hos mina svärföräldrar. Greta sov i 10h (!!) och Danne tog matningen när hon vaknade så jag fick sova mer
Känner mig ganska så bortskämd.
Hej. Jag kan inte följa med. Kommer några gubbar och ska göra stamrensning här idag mellan 09-15?!Sen har vi någon hemleverans som ska komma också så jag får bli hemma. Men kommer jättegärna nästa gång :)
Nu har jag missat lite ser jag.
Hur många var ni sist? Kom ni alla överrens? :)
Jag vill gärna följa med på picknick. Men skulle man inte kunna mötas vid pendeltåget eller tunnelbanan i solna? eftersom några inte hittar ( jag oxå ) :p
Haha jag hittar inte :p vilken tunnelbana/pendel/buss är närmast?
Fridhemsplan hittar jag till iaf xD
Skulle förut träffa "unga mammor" från en anna tråd men jag kunde inte.
Kanske är lite mer aktuellt här då alla vi fått barn under 2011, jag har ett helt paket med amningsinlägg och en tub bröstvårtscreme. Om någon vill ha så hojta. Det ligger bara här och dammar. Amningsinläggpaketet är öppnat och bara några få tagna ur det.
Eller om någon använder dessa gula skumgummi tvättservetter?! har en oöppnat paket som bara ligger och skräpar också.