Unga föräldrar i Stockholm som fått barn under 2011?!
Hej!
Jag har en liten tjej som är född den 4e februari. Hur går det med din lilla grabb?
Vart i Stockholm bor du?
Kram!:)
Hej!
Jag har en liten tjej som är född den 4e februari. Hur går det med din lilla grabb?
Vart i Stockholm bor du?
Kram!:)
Hej!
Det går toppen, trodde aldrig att det skulle vara såhär mysigt att vara hemma. Min lilla tös har börjat le och jollrar förfullt. Finns de nå mysigare?
Jag bor i Upplands Väsby, ca 30 min med pendeltåg till stan :) Hur funkar allt hemma för er? Sysselsätter ni er med något kul, förrutom att mysa med bebis såklart.
Jag håller på att möblera om förfullt hemma, min sambo blir tokig haha.
Vore kul att styra en träff med våra små bebisar så fort solen vill titta fram igen!
Haha, men eller hur! Min tjej har små smilegropar, och hela ansiktet spricker verkligen upp i ett leende så fort hon ser oss. Det har gått så fort senaste tiden, men det är verkligen superhärligt med bebis!
Vi har inte börjat på vår mammagrupp ännu, den börjar i slutet på maj. Vi har dock gått på babymassage, och precis de flesta mammorna är lite äldre.
Vart på kungsholmen bor ni?
Tycker absolut vi ska ses, ta en promenad eller fika eller så. :) Vi har blivit lite sjuka här hemma nu, men kanske kan ses i mitten på maj eller något?
Jättehäftigt eftersom de bara skiljer två v mellan våra :) Min var egentligen planerad den 16e feb, så hon kom lite tidigare.
Kram!
Välkommen Empiiis!
Kul att vi blir fler! Vad heter din lilla flicka? Går allt bra? :)
Haha, vad olika dom kan va! Min dam älskar att ligga på rygg och titta i babygymmet, och kan bara ligga på mage korta stunder då hon kollar runt lite innan musklera ger vika och hon faller ner som en padda igen. Och vet inte vad jag skulle gjort utan min babysitter. Hon verkligen älskar den. Skön avlastning för mig också, då hon kan sitta och underhålla sig själv och jag hinner med me lite annat!
Jollrar din tös mycket? Tycker det är superhärligt, känns verkligen som man får kontakt med dom då.
Min lilla flicka heter Lovalie. Underbar lite tös.
Samsover ni eller är de egen säng som gäller? Tycker de är så svårt de där, gillar närheten när dom ligger bredvid än. Då är jag trygg ;)
Vad sägs om att styra en träff här i mitten på maj? Kan vi köra lite barnvagnsrace!
Vi har blivit lite halvsjuka här hemma, vilket vi inte gillar...:/ Men sen så!
Vad sägs om den 16e maj? En måndag. Ses inne i stan, ta en promenad med våra små underverk?
härligt att alla kunde den 16e :D ska vi säga vid 13, är de för tidigt/sent? Ses vid Karlberg och ta en promenad till rålis?
Hello!
Det ryktas ju om regn imorgon. Attans också! Ska vi styra upp det i alla fall i regnet, eller har vi några andra idéer?
Eller så drar vi bara på oss regnkläder och traskar på!
Välkommen mamma 88, och grattis till din lilla! :) Vad heter hon/han?
Vi bor i Upplands Väsby.