• Xofina

Unga föräldrar i Stockholm som fått barn under 2011?!

Jag är en tjej på 21 år och har en liten kille som föddes den 15 februari i år.
    Vore väldigt kul att prata kanske tom. träffas med våra jämngamla barn Glad

• Svar på tråden Unga föräldrar i Stockholm som fått barn under 2011?!
  • Xofina
    Empiiis skrev 2011-05-23 10:19:15 följande:
    Men vad bra :) 12 då?
    ska vi vänta lite på varandra. Tänkte ifall någon av våra ungar kanske bli hungrit på vägen eller så :p typ att vi väntar till 15/20 över på varandra?
    Jo det gör vi Glad Vi kommer nog någon minut sent..sitter och ammar förtillfället haha
  • Empiiis

Vad heter ni?
    Jag heter Emma iaf.

Har för tillfället gul/orange hår (hålle rpå att bli blond men det gick lite fel haha) och har en blåblommig klänning. Så ni känner igen mig :P

• Xofina

Jag heter Amanda har svart vagn som har en namnskylt där det står Tobias uppsatt hår mörkt haha

• suzzie88

Jag heter susanna. Min vagn är grå men blåa rutor, har oxå en namnskylt där det står Loke :)

• Xofina
    Empiiis skrev 2011-05-23 19:15:56 följande:
    Hade jättetrevligt idag :)
    Ja det var jätte trevligt!!! Måste vi göra om! Glad
  • ToK

Kan ni inte berätta vad ni gjorde? :) Jag vill höra! Nästa gång får vi inte ta en måndag eftersom vi som sagt har babymassage då :P

• Empiiis

Jadu. Först gick vi till ICA. Sen gick vi till en park och satte oss ner på lite filtar och pratade lite. Sen var det bara 2 kvar tills slut och vi gick till mc donald, banken och västermalmsgallerian(heter det så?) sen skjildes vi åt :)

Svar på tråden Unga föräldrar i Stockholm som fått barn under 2011?!